[01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 31
- Procento hodnotících: 12 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 31 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 61 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Výklad na přednáškách je velmi detailní, ze zápisků z přednášek se lze bez problému naučit na zkoušku. Výuka je doplněna zábavnými ukázkami praktického použití diferenciálních rovnic a někdy dokonce praktickými pokusy.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Pan Beneš se ukázal být skvělým pedagogem a velmi přísným a precizním zkoušejícím (zkoušel podrobně všechny důkazy). Látka na cvičení byla srozumitelná a na dvou "cvičných" (rozuměj zápočtových) testech si student zvedne sebevědomí. Zkoušková písemka je jen o něco málo náročnější.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Jeden z těch předmětů, co se hodí.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Pěkně vedený předmět panem profesorem Benešem.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 50 % [2]: ano
- 3 : 25 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká