Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 25
- Procento hodnotících: 16 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
50 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Ochota vysvětlit látku, trpělivost.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
snaha udělat cvičení co nejlepší.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Zvýšit počet příkladů počítaných na cvičení na úkor teoretického výkladu.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Je trochu roztěkaný, navíc ze začátku byla cvičení trochu zmatená. S postupem času se to ale lepšilo, příští rok by mohl být o něco lepší.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Nejspíš to bude tím, že pan letos cvičil DIFR prvně a zároveň měl vést i nějakou část přednášky. Ale asi by nebylo potřeba, aby se omlouval, že jeho přednáška není tak dobrá jako pana Beneše.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Ach ten Riccati, i když jsem se snažila sebevíc, jeho řešení jsem nikdy neprokoukla. V odvození (mimochodem asi na 4 strany) jsem se vždycky ztratila. Obecně se ale na cvičeních stihly udělat modelové příklady ke všem probíraným typům rovnic. Bohužel mi dost nevyhovovala úplně plná třída,chvílemi tam bylo dost rušno. Navíc s vidinou toho, že se sotva dostane k tabuli, se každý na domácí přípravu vykašlal a u tabule to i u těch nejlehčích příkladů dost vázlo.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Cvičení je pěkné a téma zajímavé. Pokud člověk počítá příklady, nemá problém tento předmět zvládnout.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký