[01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 54
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 54 studentů.
- Ukončilo předmět: 43 studentů.
- Průchodnost: 79 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Je to STRAŠNÁ nuda... Těžko říci, jestli to jde učit lépe - nicméně Beneš už nad touhle otázkou asi bádat nebude. Má zaběhnutý systém, díky kterému jsou přednášky každý rok na chlup stejné. Zápočtový program si stejně upravíte podle schématu od kolegy o ročník výše a na zkoušku se naučíte za pár dní (vyžaduje se jen cca polovina učiva - naopak druhá polovina (pouze) se zkouší na NUM 2). Není těžké odejít s dobrou známkou.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Přednášky byly vedeny velmi precizně. Vlastní zápisky tudíž postačovaly k porozumění a naučení se probírané látky.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Matematika, plna numeriky. :) Dost nuda, ale nebolo to take zlozite, ako sa na prvy pohlad zdalo.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
pokračovanie NME1studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Předměty jako numerické metody, by měly být, dle mého názoru, vedeny více prakticky, než teoreticky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Vyplatí se chodit na přednášky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
Oproti numerickým metodám 1, byl předmět velmi teoretický (definice, věta, důkaz), postup byl ukázán teoreticky, avšak né prakticky. Programovaní v Matlabu bylo zakázáno, ačkoli krom ZPRO jsme ve všech předmětech programovali v Matlabu. Tedy na zápočtovou úlohu bylo potřeba si důkladně osvěžit programování v C++.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Obsah předmětu je zajímavý a užitečný, ale předmět je pro mě, jakožto béčkařa, příliš teoretický. Praktická část tohoto předmětu je v podstatě jen jeden jednoduchý zápočtový úkol.studijní obor: Informatická fyzika;V
-
Obecně poměrně nepříjemný předmět.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 20 % [2]: 2
- 3 : 50 % [5]: 3
- 4 : 10 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [6]: ano
- 3 : 40 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká