Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01NME2] Numerické metody 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 41
- Procento hodnotících: 24 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
37 % [6] |
2: |
|
25 % [4] |
3: |
|
31 % [5] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.06
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
44 % [4] |
2: |
|
22 % [2] |
3: |
|
22 % [2] |
4: |
|
11 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
28 % [2] |
2: |
|
28 % [2] |
3: |
|
42 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Nuda, opravdu strašná. Kdo chodil na DIFR, tak: je to snad ještě horší nuda. ;-)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
trošku nuda, ale to je predmetom, nie prednášajúcimstudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Kdybych měl předmět absolvovat znovu, taky bych si pouze vytiskl "skripta" a vpisoval si do nich poznámky, neboť je poměrně únavné opisovat stále dokola tu samou rovnici a velké množství výrazů plných nejrůznějších indexů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Nebyly cvičení. Zápočet byl za předvedení programu který nějakou zadanou metodou řešil nějakou zadanou diferenciální rovnici. Pokud program fungoval a vy jste byl schopen popsat aspoň 1-2 základní části kódu, měli jste splněno.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
nemala somstudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Udělat cvika.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
nemala som cvikostudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Znalosti, strojovou přesnost, rukopis.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Poriadok na tabuli, pekne pismo.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
trpezlivosťstudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Zápis na tabuli příkladný.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Nějak to ozvláštnit (jakkoli!), takhle akorát všichni spí nebo jen tupě opisují.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Bolo to velmi monotonne, ale to je skor matikou ako prednasajucim.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
menej sa odkazovať na 1, 1", 1"".. 2"....2""""studijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
Více zdůrazňovat strukturu přednášek / vykládané látky - když to řeknu středoškolsky, jasněji vymezit, co je "téma", "nadpis", "podnadpis" a "poznámka". Je docela jednoduché se v tom ztratit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Nejsou cvika.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
nemala som cvikostudijní obor: Inženýrství pevných látek;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 90%-100%
- 2 : 14 % [1]: 75%-90%
- 3 : 28 % [2]: 50%-75%
- 4 : 28 % [2]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 2.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 42 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 44 % [4]: 1
- 2 : 22 % [2]: 2
- 3 : 22 % [2]: 3
- 4 : 11 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [3]: obtížný
- 3 : 33 % [3]: středně obtížný
- 4 : 11 % [1]: lehký
- 5 : 11 % [1]: velmi lehký