[02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 165
- Procento hodnotících: 11 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 165 studentů.
- Ukončilo předmět: 143 studentů.
- Průchodnost: 86 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
-
Fajn pokračování dějin z prvního semestru, odehrává se v podobném duchu.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Zajímavá prezentace vědy po průmyslové revoluci, provázání s dějinnými událostmi nebo s měšťanskou moderní zábavou. Líbili se mi i odkazy na knihy, které vědecké objevy popisují.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Jednoduše pokračování předmětu Dějiny fyziky 1. Avšak pro mě jednoznačně zajímavější, protože je zde přednášeno o daleko zajímavější době.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Kromě poslední přednášky o vývoji atomové bomby to byla nuda a ani se tam nenajíte, protože je to v B-103 a přednáší děkan.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Na FJFI spíš oddechový předmět v tom věčném stresu. Je zajímavý a člověku určitě neublíží mít větší rozhled i v oblasti historie.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Pokračování DEF1 ze zimního semestru. Jeden z odpočinkových předmětů.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Pokračování dějin, stejné jako v zimním smestru, jen o pár století později.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Pokračování Dějin ze zimního semestru. Nenáročné na zápočet, kdo má zájem, něco se dozví, kdo ne, získá alespoň kredity.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Příjemné posezení a obzvlášť ke konci velmi zajímavéstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Velmi zajímavý předmět. Provede vás až k vývoji atomové bomby. :Dstudijní obor: Jaderné inženýrství;V
-
Zábavastudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;V
-
Aneb jak si snadno zajistit, co už bylo vynalezeno před naším vlastním vědeckým působením.studijní obor: Diagnostika materiálů;V
-
Předmět je výborný dodatek ke znalostem získaným v ostatních předmětech - občas je hezké vědět kde se tento vztah/rovnice/zákon poprvé objevil.V
-
Výborný předmět. Historie z vědeckého pohledu.studijní obor: Jaderné inženýrství;V
-
zajímavéstudijní obor: Jaderné inženýrství;V
-
Zajímavý předmět, který přiblíží vývoj fyziky v širokém kontextu doby.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Poučné, myslím, že tento předmět by se měl učit na gymnáziích, neboť je velmi motivační.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Předmět je skvělé místo pro pochopení vývoje fyziky, což pomáhá pochopit jisté nedokonalosti, či směřování, také určitě pomáhá s filozofičtější částí fyziky, o kterou student dřív nebo později zakopne.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
N :
Oznámkujte předmět [19]
Průměr odpovědi: 1.53
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 63 % [12]: 1 (výborně)
- 2 : 26 % [5]: 2
- 3 : 5 % [1]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [19]
Průměr odpovědi: 1.07
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 5 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 73 % [14]: ano
- 3 : 5 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká