Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF2] Dějiny fyziky 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 19 / 142
- Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [35]
1: |
|
65 % [23] |
2: |
|
34 % [12] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.34
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [18]
1: |
|
55 % [10] |
2: |
|
44 % [8] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.44
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [17]
1: |
|
76 % [13] |
2: |
|
23 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.24
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Velmi zajímavéstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Často jsem dělal nějakou práci do ostatních předmětů a při tom buď poslouchal částečně nebo vůbec. Občas jsem však přednášejícímu věnoval plnou pozornost a dozvěděl jsem se díky tomu řadu zajímavých informací.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Oddechové přednášky, doplnění vzdělání z hlediska dějin vědy.studijní obor: Jaderné inženýrství;V
-
Místy i zábavné. Rád tam chodím.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Stejně jako u přednášky.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Stejně jako u přednášky.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Diskuze, polemizování, snaha vštípit fyzikální pohled na vše možné i nemožné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Jeho zapálení pro věc, zajímavé odkazy, velký předhledstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Způsob výkladu. Pokud má posluchač alespoň trochu zájem o danou látku, tak ho přednášející svou rétorikou vtáhne do děje. Všechny své myšlenky umí pan děkan skvěle vložit do slov.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Ucelený text, srozumitelnost, pouštění zábavných videí (věda v praxi)studijní obor: Jaderné inženýrství;V
-
Zapálení, dobrá příprava prezentací (obrázky, aktuálnost).studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Zapálenost pro fyziku.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Občas se nechávat méně unést svými úvahamistudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Více času na poslední část vývoje fyziky, například moderní elektroniku a méňe na 17. a 18. století.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
DEF nemá cvičení.V
-
Tento předmět nemá cvičení.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 70 % [12]: 90%-100%
- 2 : 29 % [5]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [17]
Průměr odpovědi: 1.24
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 76 % [13]: 1 (výborný)
- 2 : 23 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [18]
Průměr odpovědi: 1.44
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [10]: 1
- 2 : 44 % [8]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 5 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 11 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [6]: lehký
- 5 : 50 % [9]: velmi lehký