[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 26 / 251
- Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 251 studentů.
- Ukončilo předmět: 88 studentů.
- Průchodnost: 35 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
-
Předmět není jednoduchý. Samotné vysvětlování jevů dělá profesor několikrát různými způsoby, ale ve vysokém tempu. Ústní část zkoušky byla divná.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
Předmět vypadal poněkud děsivě, ale je velmi dobře zvládnutelný.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Spoustou analogií navazuje na mechaniku, hlavně dynamiku, jenom odvozování se už ne zrovna dobře představuje. Vnutí také další kusy nové matematiky, dost z ní bylo naťuknuto v Mat. minimu 1 v zimě. Semestr má za cíl postupně vybudovat teorii a tím dojít k několika zákonům, které se na konci kouzelnou matematikou začarují do čtyř řádků.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PO
-
ELMA je super, ale až když to konečně pochopíte. Pak je to až neuvěřitelně propojený systém.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PO
-
Super předmět, zajímavý, užitečný.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
chaosstudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Klasicky nedostatečný matematický aparátstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PO
-
Krásny predmetstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Nezbytný předmět pro pochopení fyziky.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Přednášky jsou chaotické, dobrý cvičící je nutnost.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PO
-
Celkem obtížný předmět.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Z mého pohledu náročnější než mechanika.PO
-
Elektřina a magnetismus, název mluví za vše.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Přednášky chaotické. Skripta pravěká a nepřehledná. A bohužel to vypadá, že to ani není nejhorší z fyzik. Zkouška je o dost náročnějši, pokud uděláte dobře písemku. Pokud si troufnete, miřte těsně nad hranici.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Pro mě určitě zajímavější předmět než mechanika.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Předmět je těžší než mechanika, ale hodně z ní vychází, mnoho odvození z ní vychází a je dobré mít aspoň při ruce skripta nebo zápisky z ní.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PO
-
ELMAstudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Je to krásné, než zjistíte, jak se počítají diferenciální rovnice. Krásný i praktický úvod do problematiky.studijní obor: Fyzikální elektronika;PO
-
Předmět dobrý a užitečný.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Záludnost elmy je jednoznačně objem učiva. Člověk si vydechne po analýze a zjistí, že si tedy nevydechne.studijní obor: Diagnostika materiálů;PO
-
Dostat se přes písemnou část je velmi obtížné.studijní obor: Radiologická technika;PO
-
Důležitý, bohužel ne nejlépe vedený předmět. Chaotické přednášky, nutnost usilovné domácí přípravy.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Zajímavý předmět. Látky je však opravdu hodně.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Znalosti elektřiny a magnetismu se hodí každému studentu přírodních věd, a předmět tedy hezky uceluje studium.PO
-
Předmět zajímavý i když poměrně náročný.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [26]
Průměr odpovědi: 2.15
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 30 % [8]: 1 (výborně)
- 2 : 34 % [9]: 2
- 3 : 23 % [6]: 3
- 4 : 11 % [3]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
Průměr odpovědi: 1.05
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 76 % [20]: ano
- 3 : 3 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká