Růžička František Ing. - [02ELMA] Elektřina a magnetismus
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 18
- Procento hodnotících: 16 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
33 % [1] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Je vidět, že látce rozumí.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Pochopitelně podané vysvětlení všech příkladů, díky čemuž jsem pochopil i věci, které na přednášce ne.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Dle mého názoru se propočítalo příliš málo příkladů. Teorií se zbytečně strávilo mnoho času, právě na úkor příkladů. Cvičení by mohla být přehlednější, myslím, že je lepší studenta u tabule navést, než ho nechat počítat zbytečně dlouhou cestou a ztratit tak spoustu času.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení jsou velmi důležitá, je na nich potřeba spěchat, protože látky je hodně a času málo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Kritiku moc teorie/malo prikladu beru, sam z toho zpetne mam podobny pocit. Ad navadeni studentu u tabule: sam jeste nemam uplne jasno, kde presne lezi ta optimalni intenzita, ale urcite se nad tim zamyslim.