[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 13
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 13 studentů.
- Ukončilo předmět: 11 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Predmet jako celej je svym obsahem zajimavy a dulezity. Skoda, ze clovek tento aparat nadale moc nepouziva a setka se s nim okrajove v dalsi roce v predmetu LIAG a GMF2. Bohuzel podani pana docenta Snobla je ponekud horsi a z predmetu si tak clovek mnoho neodnese. Oproti knize od Mariana Fecka se clovek na prednasce dozvi velke mnozstvi vet a dukazu, ale nepostrehne zakladni mysneku konstrukci a definic pojmu, takze se v problematice neorientuje. Jako exemplarni povazuji to, ze se na prednasce nerekne, ze tecne zobrazeni je opravdu tecne zobrazeni, ktere zname z analyzy.studijní obor: Matematická fyzika;
-
Úvodní kurs diferenciální geometrie. Krásná a pro fysiky velice užitečná oblast matematiky.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Úvod do diferenciální geometrie v pátek dopoledne. Člověk zde pochopí mnoho věcí z TEF1, TEF2, které se tehdy prostě objevily a nikdo nám neřekl odkud a proč jsou takové, jaké jsou. Doporučuji!studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká