Šnobl Libor doc. Ing. Ph.D. - [02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 12
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Předmětu by prospěla klidně dvojnásobná hodinová dotace, jež by umožnila trochu zpomalit a věnovat se některým věcem více a detailněji.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Vyplatí se je navštěvovat. Ozřejmí toho spoustu.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Viz role prednasejicihostudijní obor: Matematická fyzika;
-
Totéž, co na něm jako na přednášejícím a navíc fakt, že cvičení velmi pomohou pochopit a ozřejmit onu dost abstraktní látku díky vhodné volbě příkladů. Navíc jsou cvičení snad ještě větší zábava než přednáška.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
V kresleni obrazku, v podrobnejsim vysvetleni nejednoduchych krokustudijní obor: Matematická fyzika;
-
Asi v ničem.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
dale wikiskripta, kniha Mariana Feckastudijní obor: Matematická fyzika;
-
Zápisky, Fecko, Frankel. Ale první zmiňované vám budou naprosto postačovat.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouska sestava ze tri netrivialnich prikladu, ktere cloveku seberou priblizne 2-5 hodin zivota. Prijde mi hloupe, ze pan docent pedantsky tresta numericke chyby, ktere prilis nesouvisi se zvladnutim aparatu GMF. K testu je mozne si prinest vlastni poznamky, coz neni zase takova vyhra, protoze testy pak nemusi byt jednoduche. Po testu clovek muze dostat nejlepe B, na A musi vymyslet neco navic, co se na prednasce nedelalo. Obecne mam pocit, ze zkousky u pana docenta Snobla jsou jedny z nejtezsich na skole. To hodnotim jednak jako dobre, protoze se tim udrzuje uroven studentu, ale take jako nedobre, protoze ziskat dobrou znamku cloveku sezere i nekolik tydnu zivota, hlavne protoze pozadavky na zkousce dle meho nazoru presahuji urovni to, co bylo odprednaseno.studijní obor: Matematická fyzika;
-
Zkouška se skládá z písemné části (3 příklady) a ústní zkoušky. Známku z písemky, která je docela přísně hodnocena, je možné vylepšit o dva stupně, přičemž na A musíte dokázat něco nového, většinou něco, co se lehce zmínilo na přednášce, že si máme sami zkusit. Asi by bývalo fajn, si to před zkouškou zkusit, ale....studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Smysl pro humor, vtip, vhled do problematiky, vstřícnost.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Na doc. Šnoblovi oceňuji jeho specifický humor, kterým obohatil každou přednášku a to, že dokázal na přednáškách a cvičeních vytvořit pohodovou atmosféru. Dále jeho obrovský vhled do dané problematiky a ochotu odpovědět na libovolný dotaz.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Bylo by super, kdyby si pan docent uvědomil, že tempo jeho zápisu a výkladu je vražedné. Nedá se stíhat dávat pozor a o dané problematice přemýšlet a zároveň si pořizovat zápis. Z tohoto důvodu se často stalo, že člověk přešel od pořizování poznámek k mechanickému opisování. Chytali se většinou jen ti, kteří se s dif. geometrií setkali již při práci na své bakalářské práci atp. A to je škoda. Kdyby se nepatrně zvýšila hodinová dotace a zpomalilo výkladové tempo, občas na tabuli přistál nějaký ilustrativní obrázek (něco jako je třeba ve Feckovi, tj. jen nějaké množiny a šipky mezi nimi, aby člověk snadněji viděl, co a jak), neměl bych k tomuto předmětu žádné výhrady.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Bez těchto cvičení by předmět ve své abstrakci málokomu co řekl. Proto je výborné, že se jednotlivé pojmy ukazují na konkrétních, snadno uchopitelných příkladech.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 33 % [1]: středně obtížný
- 4 : 66 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký