[15CH2] Obecná chemie 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 116
- Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 116 studentů.
- Ukončilo předmět: 68 studentů.
- Průchodnost: 58 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Prehlbenie stredoskolskej chemiestudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Zajímavý předmět, který ale kazí to, že byl v úterý večer 3 hodiny. Nebylo možné udržet pozornost a tudíž bylo zbytečné chodit na přednáškystudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Chemie pohledem fyzikystudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Nechápu význam tohoto předmětu u oboru EJČF. Obecně, na B mi stačilo se naučit vyčíslit rovnici a projet si skripta, celé to zabralo necelých 5 hodin.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
prostě chemiestudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Chemie je vedená velmi nudně. Chtělo by to změnu.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
No, co k tomu říct...U přednášek je těžké poslouchat, udělat zkoušku jako takovou nedá moc práce. 150 minut na jednu přednášku je hrozně moc.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Středoškolská chemie trochu jinak.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Takové opáčko SŠ chemie.studijní obor: Diagnostika materiálů;V
-
základy chemiestudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
N :
Oznámkujte předmět [11]
Průměr odpovědi: 2.45
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 45 % [5]: 2
- 3 : 36 % [4]: 3
- 4 : 9 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 72 % [8]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká