Motl Alois Ing. CSc. - [15CH2] Obecná chemie 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 11 / 68
- Procento hodnotících: 16 %
Celkové hodnocení [20]
1: |
|
40 % [8] |
2: |
|
50 % [10] |
3: |
|
5 % [1] |
4: |
|
5 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [11]
1: |
|
27 % [3] |
2: |
|
63 % [7] |
3: |
|
9 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.82
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
55 % [5] |
2: |
|
33 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
11 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky jsou OK, ovšem hlavní problém je jejich rozvrh. 3 hodiny v úterý po 3. hodině je fakt na vraždu, zvláště pokud máte od 7:00.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Myslím, že jsem navštívila první přednášku, ale neudržela jsem pozornost...studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Cvičení byly v rámci přednášky, takže pro ně platí to samé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
V ničem.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
stačí skriptastudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Pohledala jsem různě na internetu.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Materiály na webu přednášejícího.studijní obor: Diagnostika materiálů;V
-
Motlova sbírka příkladů. V každé kapitole měl vždy základní teorii a vzorce,na konci každé kapitoly příklady k procvičování.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Zkouška byla lehká, stačilo znát principy výpočtů a logicky uvažovat. Pan Motl se snažil navodit přátelskou atmosféru a nikomu to nedával sežratstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
maximálně půlhodinový dialog o chemii; lehčí zkouškastudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Zkouška je formální, na Éčko asi stačí jen umět mluvit. Na Bčko stačí se připravit 5 hodin před zkouškou (a to jsem na střední měl velmi bídnou chemii).studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Udělat zkoušku není těžké, udělat ji na dobrou známku už nějakou přípravu vyžaduje.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
Pohodová zkouška. Přijdete na zkoušku a dostanete 1 příklad z nějakého okruhu z jeho skript. Dle mého názoru nejjednodušší zkouška z 2.semestru.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Rychlá zkouška ze základů, žádné záludnosti.studijní obor: Diagnostika materiálů;V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Milý, hodný, vstřícný ke studentům.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
smysl pro humor, lidský přístupstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Velmi milý přístup ke studentům. Především u zkoušky jsem byl mile překvapený.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Přednášející je skvělý, v ničem by se neměl zlepšovat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PO
-
přehlednost zápisu na tabuli nezapomínat na pauzu v tříhodinové přednášcestudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;V
-
Dobré by bylo přednášky trochu lépe strukturovat. Místy jsem vůbec nevěděl o čem je řeč.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: 90%-100%
- 2 : 22 % [2]: 75%-90%
- 3 : 22 % [2]: 50%-75%
- 4 : 44 % [4]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 46 % [7]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 6 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [11]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 11 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [11]
Průměr odpovědi: 1.82
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [3]: 1
- 2 : 63 % [7]: 2
- 3 : 9 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 27 % [3]: středně obtížný
- 4 : 36 % [4]: lehký
- 5 : 36 % [4]: velmi lehký