Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 63
- Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [12]
1: |
|
83 % [10] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Vždy zajímavé, většinou jsem látce porozumělstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Nejlepší přednášky celého semestru. Přehledné, vtipné, nenudí.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
-
Věty a teorii jsem se učil ze skript a poznámek z přednášky. Na praktickou část jsem se připravoval ze pomoci doporučených příkladů a internetu.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Kombinace skript a zápiskůstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Celý semestr jsem si psala zápisky a bylo to dostatečné. Do skirpt paní Dvořákové jsem se koukala jen občas pro ujasnění, někdy jsou věty jinak formulované.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Snad jediný předmět, kde si vystačíte s vlastními zápisky.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Přednášky byly natolik dobré, že vlastní zápisky úplně stačily.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
listy s příklady ze cvičení, skriptastudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Jediná zkouška na kterou se dá naučit za pár dní (2-3).studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Učila jsem se ze skript Lineární algebry 1,2, což se v 90% krylo s probranou látkou na přednáškách. Některé kapitoly jsme vynechali, u těch ke konci bylo dobré, udělat si zápis, poněvadž ne vše ve skriptech bylo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zápisky + skripta.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Také jsem si zkoušela počítat nějaké testy na stránkách Dvořákové (má tam testy z minulých let,které mi dost pomohly).studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
-
Cvičení nejsou dostatečné, doporučuji propočítat sbírky příkladů, které má zkoušející na webových stránkách. Potom s praktickou částí zkoušky nebyl problém. Je třeba dát pozor na numerické chyby, avšak pan Ambrož je v tomto tolerantní a strhává pouze část bodů. U praktické části jsou otázky na formulaci vět i vymýšlení příkladů/protipříkladů. Pro lepší pochopení doporučuji projít si i důkazy vět.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Nepříjemná je teorie, kde musíte získat 60%, příklady nebyly tak obtížné. U ústní části zkoušející rád pomůže.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Trochu vyšší nároky než Algebra 1, z žádné části nemůže mít člověk 0 bodů - na druhou stranu to donutí naučit se opravdu všechno.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zkouška byla, myslím si, dost přiměřená vzhledem k náročnosti a důležitosti předmětu.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
při dobrém pochopení příkladů a principů výpočtů není třeba se teorii učit (maximálně v rychlosti proletět)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
U zkoušky je nejnáročnější nejspíše stihnout vše v zadaném čase, nic jiného připraveného studenta nemůže překvapit.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Kromě toho, že se má písemka se skládala z jednoho tématu (více, méně), které jsem pozapomněl (má chyba, za známku se stydím), je jednoduchá. Pan doktor hodnotí kde jakou snahu.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Požadavky, co musí student umět na úspěšené složení zkoušky, jsou poměrně dobře nastaveny, nicméně občas je těžké dosáhnout v testu požadovaných procent a nedostat z žádného příkladu či okruhu nula bodů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zkouška byla naprosto férová, co se probralo na cvičení, to se chtělo u zkoušky. Nebyly tam žádné nástrahy. Kdo se pořádně naučil a pochopil teorii, šla napsat i za 10 minut. I když se zdá, že požadavek ve smyslu: nesmíte mít ani u jedné části zkoušky 0 bodů, jinak máte automaticky F, i když body jinak nasbíráte u ostatního, je přísný, ale okruhy byly vybírány tak, aby v nich byla podotázka na nějakou větu/definici, na nějaké rozhodování případně na něco, co lze prostě vymyslet na místě. Vždycky tam bylo čeho se chytit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Testy byly středně těžké, skládaly se z příkladů a z teorie. Ke složení zkoušky mi stačilo naučit se teorii bez důkazů a propočítat nějaké příklady od Ambrože nebo z testů, co má na stránkách Dvořáková (má tam i řešení).studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
-
Příjemný a zábavný přednes. Z většiny snadno pochopitelné a stručné.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Na rozdíl od LAL byla LAB2 velmi poutavě odpřednášena a na přednášejícím byl vidět zápal pro předmět.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Poutavý styl přenášení, interagování se studenty, házení křídoustudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Přednášející byl vždy plný energie a látku vykládal srozumitelně, ochotně zodpověděl všechny dotazy a případně důkaz vysvětlil znovu. Zápis na tabuli byl velmi přehledný.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Přehledný zápis na tabuli, vysvětluje s vtipem a člověk se na přednášce nenudí.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Díky přednášejícímu byla algebra jedním z nejlepších předmětů zimního semestru. Taky systém ohodnocení, který bral v potaz i aktivitu na cvičeních mnohé u zkoušky zachránil.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Přednášející uměl látku dobře podat a jeho výklad byl vtipný. Přednášky považuji za velmi užitečné.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Srozumitelnost, vtípky,...studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Postupuje systematicky, píše úhledně, mluví nahlas, přenáší uvolněnou atmosféru na publikum.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Trochu víc rozebrat složitější části např. A-skalární součinstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
K větám kromě pořadového čísla psát jejich název, jako to v 1. semestru dělala doc. Dvořáková, nebo ho alespoň zmínit, věty se pak lépe pamatují.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [9]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 29 % [7]: Vlastní zápisky
- 2 : 16 % [4]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 8 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 85 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [10]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5