Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01PSL] Publikační systém LaTeX
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 30
- Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
90 % [9] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.10
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
90 % [9] |
2: |
|
10 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.10
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Neskutečnou trpělivost, kterou projevoval, když nám něco nefungovalo. Na všechno byl schopný odpovědět.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Možnost odevzdat jako zápočet jakýkoli vhodný dokument.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Nechal nás pracovat samostatně a mezitím chodil a pomáhal kdykoliv bylo třeba. Člověk se mohl zeptat na cokoliv a dostal kompletní odpověď i s názornou ukázkou.studijní obor: Fyzikální elektronika;V
-
Nejlepšístudijní obor: Aplikovaná informatika;PO
-
Obcházení a kontrolu/rady u úkolů na cviku.studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
-
Vysvetlil vsetko co bolo potrebne bez toho, aby mal clovek pocit, ze je blby. :)studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
-
individuální přístupstudijní obor: Radiologická technika;V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Nastavit jinak úkoly na cvičení - koukat na druháky, jak bojují se sázením matematiky a čekat na zajímavější části pro třeťáky, pro něž je předmět fakticky vypisovaný, mě poněkud frustrovalo.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
V nicom.studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
-
asi v ničemstudijní obor: Radiologická technika;V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Důležitý doplněk k přednáškám, měli jsme šanci si osahat vše potřebné.studijní obor: Matematické inženýrství;V
-
Poměrně jasné úkoly na zažití právě probraného, předem připravené. K souborům ze cvičení se budu určitě vracet, až si nebudu s něčím vědět rady.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
-
Přednášející dokázal perfektně výsvětlit co a jak funguje a pomahal všem studentům, které potřebovali pomoc.studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
-
každému doporučuju tento předmětstudijní obor: Radiologická technika;V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 90 % [9]: 1
- 2 : 10 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 30 % [3]: středně obtížný
- 4 : 50 % [5]: lehký
- 5 : 20 % [2]: velmi lehký