Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01MKP] Metoda konečných prvků
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 13
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Nenutit studenty chodit na prednasky. Pokud se teda nezmeni jejich pojeti.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Přednášky rozhodně nedají nic nového, než něčí zápisky.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zábavné, poutavé.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Stejná jako ostatní Benešovy zkoušky. Pro menší počet otázek je třeba spočítat příklady, z nichž zhruba první tři jsou naprosto nesmyslně složité (výpočet hnusných integrálů...).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zkouska je klasicka, ferovy pristup a kdo uz mel nekdy zkousku u Benese, tak je to ten samy algoritmus co se struktury tyce. To je super, ze je jasne co se bude dit.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Nejdříve dostanete za úkol vymodelovat na PC nějaký problém. Ovládání softwaru je většinou ukázáno na poslední hodině. Pokud si nebudete vědět rady s rozhraním, je vám poskytnuta pomoc. Následují důkazy. Jejich počet se odvíjí od množství odevzdaných úkolů. Zároveň je možné mít u zkoušky vypsaná všechna tvrzení a všechny věty, abyste si je nemuseli pamatovat.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Přehledný zápis.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zapalenost pro vec.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Zápis na tabuli, vtipné poznámky.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Nepsat na tabuli, je to zbytecne. Radsi udelat skripta a ty at maji studenti pred sebou a takto bych urychlil zdlouhave vypisovani na tabuli. Ve zbyvajicim case se pak venovat prakticke strance veci. Fakt bych radsi neco kodil, nez porovnaval normy mezi sebou.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Přednášky jsou velmi nudné a navíc je na nich vyžadována účast (i když schovaná ve formě příkladů - bez účasti na přednášce nedostanete zadání).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Nic.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5