Celný David Ing. - [01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 22
- Procento hodnotících: 36 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
62 % [5] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
62 % [5] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
Cvičící se smyslem pro humor. Pokud vám nevadí osobní urážky, můžete se připravit na hodiny nejen zábavy ale i spousty nabitých informací.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Prinútil nás počítať a učiť sa vety a definície počas celého semestra, čo mi pri učení na skúšku určite pomohlo. Ďalej oceňujem jeho prístup k výuke, hodiny nikdy neboli nudné, snažil sa ich robiť zaujímavými.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Systematika a vtip. Dokázal z cvik, ze kterých je člověk už předem otráven obtížností příkladů, udělat příjemnou záležitost. Až člověk na ty cvika chodil rád.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Důkladně probrané integrály. Jednou za týden se píše malý test + jednou za týden je úkol, body potřebné na zápočet. Mně to takto vyhovovalo, donutí to člověka počítat i mimo cvičení, což se ke zkoušce rozhodně hodí.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Zábavnost, umí naučitstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Počítaly se příklady všech náročností.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Míň testů, zbytečně ztracený (drahocený) čas.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Na konvergenci integrálů a řad zbylo málo času. Vzhledem k tomu, že u zkoušky jsou převážně tyto příklady, brala bych více cvičení, která by se konvergenci věnovala.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
důležitou část učiva jsme v podstatě nestihli (řady)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Moodle je fajn systém, jen si myslím, že důležité informace je lepší posílat mailem.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Väčšinu semestra (tak 75%) sme venovali počítaniu vecí, ktoré sa v skúškovej písomke takmer nevyskytovali. Chápem, že to bolo potreba na pochopenie ďalšieho učiva, avšak pri učení na skúšku som mala pocit, že všetko, čo som sa naučila, bolo len z príkladov, ktoré som počítala sama (keďže na cvičeniach ku koncu semestra už na ne neostal čas).studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Cvičení je nutnost, je dobré se zodpovědně připravovat a počítat i doma, jinak to člověku může rychle utéct.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 62 % [5]: 1
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 12 % [1]: obtížný
- 3 : 75 % [6]: středně obtížný
- 4 : 12 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký