[01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 147
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 147 studentů.
- Ukončilo předmět: 49 studentů.
- Průchodnost: 33 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [17]
-
Krásný předmět který jde udělat bez jediné návštěvy přednášky. Poznámky pana docenta a cvika jsou naprosto dostačující.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Velmi náročný předmět letního semestru. Ovšem když si člověk každý den něco spočítá, tak mu začne látka dávat mnohem větší smysl a není tak náročná zkouška.Rostislav Kubín studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Předmětu jsem přilepšil známkou zhruba o dva stupně vzhledem k tomu, že matematická analýza je můj nejoblíbenější předmět a opravdu mě velmi baví. Nicméně organizace tohoto předmětu byla podle mě vážně dost ledabylá. Možná by to chtělo lepší komunikaci mezi přednášejícím (zkoušejícím) a cvičícími. Předmět cvičení dost často neodpovídal (především náročností) zkoušce. Kdo by čekal, že B matematika v případě analýzy bude lehčí než úroveň A, nejspíš bude nemile překvapen.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Predmet, ktorému musíte venovať veeeeľa času.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Opět nejnáročnější a zároveň nejzábavnější předmět léta. Oproti zimě použijete většinu vět v praxi na cvičeních, což je dobře.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Témata mi přišla účelnější než minulý semestr. Pokud se člověk průběžně učí znění vět (hlavně u řad), příklady mu potom nedělají takové problémy.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Matematická analýza 2 - SP vrací úder. Integrály a konvergence zastupují temnou sílu velice dobře. May the force be with you.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
předmět je veden v podobném duchu jako MAN1studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Důkazy složitější a méně vysvětlené než v ma1studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Předmět byl zajímavý a bavil mě, po analýze ze zimy už člověk tuší, co ho čeká o zkouškovém.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Předmět náročný. Ale kombinace kvalitních přednášek a skvělích skript pomáhá. Navíc je dostatek cvičení. Jediný problém je skákavá náročnost zkoušek, kde je opravdu potřeba spočítat těch 1000 příkladů.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Peklo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Předmět poměrně jednoduchý a zajímavý, zkouška neadekvátně obtížnástudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Stojí za zmínku, že důležitost tohoto předmětu tkví v tom, že na podzim se v MAB3 řady táhnou dál. A jelikož je máme znát, tak kdo se je nenaučil ani kvůli zkoušce, stejně ho to nemine.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
Jako obvykle: nejtěžší předmět tohoto semestru. Na zkoušku je třeba zodpovědně připravit hlavně praktické schopnosti při počítání příkladů. V průběhu semestru se vyplatí na svých znalostech pracovat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Docent Pošta se vyžívá v těch nejtěžších a nejméně užitečných částí tohoto předmětu. Důležité části téměř nestojí za zmínku, protože to už přece všichni znají.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Základ pro počítání více jak jedné rovnice. Nutnost pro všechny fyziky ve druhém ročníku (3. semestru).studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
N :
Oznámkujte předmět [18]
Průměr odpovědi: 2.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 27 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 44 % [8]: 2
- 3 : 22 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 5 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
Průměr odpovědi: 1.19
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 72 % [13]: ano
- 3 : 16 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká