Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02NSY] Nerovnovážné systémy
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 4
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Skvělý čaj, sušenky a zákeřné* otázky. Co víc si přát! * zákeřné = pro pana profesora asi úplně jednoduché a zřejmé, ale studenti to tak občas nevidístudijní obor: Matematická fyzika;V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Mnohem systematičtější výklad, než jaký známe z TSFA! Snaha interakce s (tupým) studentem prostřednictvím (záludných) otázek, jejichž množství bylo tak akorát.studijní obor: Matematická fyzika;V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Myslím, že by studentům prospělo, kdyby se probralo méně látky, ale více do hloubky. Tj vysvětlovat, co jednotlivé členy v rovnicích dělají, jak se to navzájem ovlivňuje, ... I když se pan profesor na nějaké věci buď ptal a/nebo je říkal, tak by (dle mého názoru) vůbec nebylo na škodu se tomu věnovat času. Při počtu čtyř studentů a úrovni interakce, kterou pan profesor nastavuje, by se mi to bylo bývalo líbilo více.studijní obor: Matematická fyzika;V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký