Kostková Jitka Ing. - [01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 60
- Procento hodnotících: 8 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
80 % [4] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Výborná cvičící, vždy milá a ochotná poradit.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
úsměv, příjemné cvičení, vždy je na studenty hodná a má spoustu energie, díky čemuž vůbec není těžké cvičení sledovat, cokoliv ochotně vysvětlí ze všech stran a ačkoliv se říká, že má těžké testy, není to pravda, jsou spíš zajímavé než těžkéstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Výborná cvičící, látku stručně zopakuje (nebo "předvysvětlí" v případě předstihu před přednáškou), řádně procvičí počítáním u tabule i domácími úkoly.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Rychlost probírání, dobré načasování tak že má člověk před velkou písemkou vše potřebné procvičené.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
Za cvika se spočítá spousta příkladů a když student neví tak i ráda poradí a nedělá z něho hlupáka.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
nic :)studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Menší písmo na tabuli, u velkého se muselo často mazat a věci na tabulích pobyly jen krátkou dobu.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
Dávat více podobných příkladů, které se mohou objevit ve zkoušce či zápočtu - aspoň typovky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičí se příklady z materiálů přednášejícího, takže krásně korespondují.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
Bez chození na cvika se rozhodně zkouška udělat nedá a to co se spočítá na hodině také nestačí. Student musí mít opravdu hodně napočítáno i ze skript.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [4]: 1
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 20 % [1]: obtížný
- 3 : 60 % [3]: středně obtížný
- 4 : 20 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký