[01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 15 / 80
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 80 studentů.
- Ukončilo předmět: 51 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
-
Klíčový předmět čtvrtého semestru, neni výrazně obtížnější než 3.Aleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Další díl ze série matematik.Tomáš Truhlář studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Pokračování analýzy.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Pokračování ve formě funkce více proměnné a teorie míry.studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Celkem zajímavá témata, o něco náročnější než MAB3, je dobré mít body navíc ze zápočťáků, u zkoušky se pak značně hodí.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Jeden z nejdůležitějších předmětů, který byl díky kvalitním vyučujícím dobře sstravitelný.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Samozřejmě nejlepší předmět - MAB foreverstudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Pro mě doposud nejtěžší analýza (za chvíli to asi bude RMF). Člověk už ale tak nějak zjistil, co se po něm chce, takže se předmět zvládnout dá.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
prostě další krbálkovská analýzastudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Další ze série MAB se skvěle strukturovanými přednáškami a skripty.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Oproti zimnímu semestru je probíraná látka trochu nudnější, jen se rozšiřuje již známá teorie z funkcí jedné proměnné pro funkce více proměnných. Druhá část semestru věnovaná budování míry je z velké části probraná již v semináři, tehdy ale bez cvičení, proto je to složitější si vědomosti řádně uspořádat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Analýza krásně a srozumitelně podaná.studijní obor: Inženýrství pevných látek;PV
-
Poslední matematická analýza navazuje na všechny předchozí, nicméně látka je o něco více abstraktní a tím pádem trochu náročnější než předešlé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Student se dozví jak řešit věci s více proměnnými, ale dost guláš v tom dělá zavedení míry a Lebesgueova integrálu. Ze začátku je student dost zmatený jak má co počítat.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
N :
Oznámkujte předmět [15]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [10]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
Průměr odpovědi: 1.23
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [10]: ano
- 3 : 20 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká