Kozák Michal Mgr. - [01MAB4] Matematická analýza B4
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
TrpělivostAleš Suchomel studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;PO
-
Příjemná rychlost probírání látky. Nebylo to zbytečně pomalé, ani příliš rychlé. Všechny otázky dokázal ochotně srozumitelně vysvětlit a cvičení měla příjemnou atmosféru.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Občas nastal na cvičení zamtek, když se student zapletl u tabule do řešení příkladu, někdy se stalo, že se na nějakou dobu zapletl i sám cvičící.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení občas předbíhají přednášku, což ale příliš nevadí. Všem kapitolám je na cvičení věnováno dost času a dostatek příkladů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký