Malachov Martin Ing. - [01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 8
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Chce naučit co nejvíc a dává i hodiny navíc. Průběžné testíky jsou fajn. Taky neměl rád Voldemortův determinant, když ho viděl poprvé.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Snahu projít, co nejvíce příkladů, osobnější přístup, malé písemky na kontrolu znalostístudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Měl by si uvědomit, že všichni studenti FJFI nejsou stejně masochističtí jako matematici A. Neměl by své studenty tolik strašit, my se pak strašně bojíme, plánujeme přestup na FEL a nakonec to vůbec není tak hrozné.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Být menší tryskomyšstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Trošku jsme nestihli, i když tempo bylo vysoké.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Více cvičení... Aspoň jednu hodinu týdně, protože jinak se příklady nedají zažít a cvičící nestíhají. Chápu, že je rozvrh hodně našlapaný, ale není fajn, že se tak moc nestíhá.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký