[01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 53
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 53 studentů.
- Ukončilo předmět: 25 studentů.
- Průchodnost: 47 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
LAA2 je důstojným pokračováním LA1. Jedná se celkově o velmi zajímavý předmět, který je navíc (nejen podle studijního plánu), nutný k absolvování předmětů dalších. Poznatky z lineární algebry se v hojné míře využívají od prvních hodin 3. semestru s naprostou samozřejmostí.Filip Papoušek studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Naštěstí jsme se nemuseli učit ze skript vše.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Pokračování k zimnímu semestru, áčková a béčková verze se už liší probíranou látkou.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Skvělý předmět ve skvělém podání prof. Pelantové!studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Velmi krásný předmět a v podání paní profesorky o to hezčí.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zatímco v zimním semestru se budovali základy, s velkou částí LAA2 se už setkáte v praxi.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Dobrý předmět, využitelný. Hezká teorie.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Poměrně teoreticky zaměřený předmět, narozdíl od analýzy moc nevnímáte aplikaci do fyziky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Pokračování lineární algebry, zajímavější než první semestr.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Skvelý predmet, preberané učivo bolo zaujímavé, pomohlo mi pochopiť a dať do súvislosti veci, ktoré mi v prvom semestri neboli jasné.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 80 % [8]: 1 (výborně)
- 2 : 10 % [1]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [10]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká