Pártl Ondřej Ing. - [01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 18
- Procento hodnotících: 11 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
zatím nejlepší cvičící, skvělá sbírka řešených příkladůstudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Vytrvale se snaží zavést přístup: "Co dnes chcete dělat?", a když ten díky českým poměrům zřejmě nepřekvapivě selže, má přípravený plán hodiny. Má smysl pro humor- vytrvale chodil v tričku a na 1. zápočtový test se slavnostně oblékl. Do černé košile. Po létech praxe již nejspíš moc dobře věděl proč.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
v ničemstudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Nepřijde mi fér, aby si každý cvičící vedl cvičení ze svých materiálů, měl své nároky na zápočet apod., neb se nároky značně liší. Cvičením by slušela jednotná forma.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 50 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký