Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01MAA2] Matematická analýza A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 23
- Procento hodnotících: 39 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Choďte na ně. I když se vše dá naučit ze skript, je to zážitek.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Doporučuji navštěvovat, i když je možné se vše naučit ze skript. Chodil jsem tam rád.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Nejlepší přednášky, kterých jsem se zatím zúčastnilastudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Velmi příjemná atmosféra, náročná probíraná látka, ale zvládnutalnástudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Skvělé.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
-
Zápisky z přednášek + skripta, ale samotná skripta celkem stačí.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Dále jsem používala i skripta a to nejenom paní profesorky, ale i z jiných škol.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Skripta i vlastní zápiskystudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Skripta mi bohatě postačila.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Skripta obsahuj vše, co potřebujete vědět ke složení zkoušky.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Skripta + zápisky z přednášek.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Především z vlastních zápisků a ze skript.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
-
Je dobré snažit se učit vše jako celek, co s čím souvisí, co na co navazuje. Otázky paní profesorky mají většinou širší záběr na celé kapitoly spíš než na jednotlivé věty.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Nevěřte strašidelným příběhům starších studentů, zkouška je sice těžká, ale složit se dá a výsledek je objektivní. Musíte umět znění definic a vět (tolerují se nepřesnosti, na které profesorka poukaze a vy je opravíte), logický postup důkazů (proč se co dělá), alespoň přibližně postup důkazů. Zkouška je na 3 až 4 hodiny a musíte vysvětlovat, co píšete, pokud jste tázáni.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Zkouška je mnohem složitější než ta v prvním semestru, zároveň však když něco víte, je velká pravděpodobnost, že zkoušku uděláte. Paní profesorka je velmi milá, snaží se pomáhat, jak s příklady tak s teorií (pomoc Vám však sráží známku), zkouška se zaměřená především pochopení důkazů, nikoliv na jejich papouškování.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Zkouška není tak náročná, jak se říká. Po důkladné přípravě jsem ji neměl problém absolvovat. Paní profesorka je u zkoušky milá, poradí. Ovšem, nic nenechá náhodě, takže může požadovat podrobnější detaily. Zkouška byla vskutku skvělým zážitkem, dokonce si zpětně říkám že byla i zábavná.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zkouška trvá 4 hodiny (více nebylo kvůli časové tísni ani možné naštěstí). O nic míň. Na začátku dostanete příklad, pokud jste ho neměli odpuštěný. Pokud si nevíte rady, příjde za vámi a trochu vám pomůže, případně vám později sníží známku o stupeň,když jste na tom špatně. Pak pokládá otázky z různých částí látky. Ptá se na detaily. Důkazy musíte umět do podrobností. Nejtěžší a nejvíc vyčerpávající zkouška dosud.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Paní profesorka má pro mě nepochopitelný talent vždycky vědět, co studenta při čtení skript trápilo. I když větu dokážete úplně stejně, jako je ve skriptech, ví, jaké vztahy ve skriptech nejsou úplně osvětleny a bude se na ně ptát. Je potřeba vědět v každém kroku, co člověk dělá, protože když neví, tak se na to hodně rychle přijde. Je nutné proto nezapomenout věty ze zimního semestru, protože třeba věty o přírůstku funkce atp. se hodně používají a vždy se vás zeptá, zda máte splněny předpoklady a jaké předpoklady vlastně ta věta má. Opravdu je třeba se orientovat v analýze obou semestrů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Nejtěžší zkouška semestru. Příklady jsou poměrně o štěstí, jejich úroveň napříč termín mi přišla celkem nevyrovnaná. Teorie je hodně, ale je naučitelná. Určitě doporučuji zkusit napsat testy během semestru a mít tak příklady u zkoušky uznané a dělat jenom teorii, ve zkouškovém to pak ušetří spoustu času, energie a nervů.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Náročná byla, i časově, ale když člověk látce viditelně rozumí a umí definice a věty s důkazy, a přestože nemusí být zrovna ve své kůži a déle se dře s příklady, tak zkoušku udělá s nejvyšší pravděpodobností.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
-
Ukazuje návaznosti, propojení, z vět vytahuje tu hlavní myšlenku, proč se k tomu došlo atd. + případné odpočinkové historky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Podporuje otázky, chce, abychom látku pochopili. Vtipkuje a vypráví příhody na uvolnění. Dobře se poslouchá.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Přízvuk, vstřícnost ke studentům, ochotu zodpovídat dotazy. A to, že paní profesorka příjde jen s kličema a začne přednášet.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Skvěle vysvětluje látku a doplňuje skriptastudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Velký zápal do přednášení, schopnost přenést svoje nadšení na studenty, zajímá se o studenty i jako o lidi a snaží se zapamatovat si jejich jména a vytváří při přednáškách milou atmosféru, snaží se zapojovat studenty do výukystudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Paní profesorka přednáší naprosto systematicky, striktně a lidsky. Oproti MAN1 jsem si MAA2 strašně užila. Co je ve skriptech, to se víceméně přednáší a to je požadováno u zkoušky. Člověk může poslouchat a vnímat a nemusí dělat zápisy. Už na první přednášce nás dost znala jménem, což je i docela motivace, protože tím dala najevo, že jí na těch přednáškách záleží a že nám nechodí dvakrát týdně "odvykládat jen nějakou látku". Mohli jsme se na cokoliv zeptat, nebyl problém na nic upozornit. Díky tomu je na této přednášce i daleko lepší atmosféra. Paní profesorka na nás byla vždy milá a vstřícná. Chodit na MAA2 byla radost.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Její lidskost, pochopení pro naše dotazy, nadhled, se kterým se o matematice baví. Zájem o nás a to, co děláme. Opravdu se snaží, abychom látku pochopili a otestuje si to.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Občas jede trochu rychleji a maže skoro i to, co teprve hodlá napsat, ale v 8 z 10 případů se pak dá pokaždé všechno dohledat ve skriptech.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Když je v časové tísni tak přednáší poměrně rychle a nejde si moc dobře zapisovat, obecně mi nevyhovovalo, že paní profesorka předpokládala, že si spíše nepíše, ale podtrháváme si ve skriptechstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Občas zápis byl trochu chaotický. Ale to je epsilon-malá výtka jinak skvělému předmětu.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Nemazat prosím tak rychle. Mnohdy paní profesorka udělala poznámku, která něco osvětluje a není ve skriptech tak vysvětlená, ale než si to člověk poznamenal, už ji stihla smazat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 88 % [8]: 90%-100%
- 2 : 11 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 31 % [5]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 77 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 22 % [2]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5