Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01LAA2] Lineární algebra A2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 27
- Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
77 % [7] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [9]
1: |
|
77 % [7] |
2: |
|
11 % [1] |
3: |
|
11 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Nejlepší přednášky (včetně MAA2) které mě zatím na FJFI potkaly.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Přednášky jsou živé a srozumitelné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Skvělé, vřele je doporučuji.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Supr, možnost ptát se na to, čemu nerozumíme, na což jsme dostali osvětlující odpovědi.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Akční přednášky, hodně se zapisuje.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
-
Skripta ke zkoušce dokonale postačila.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Skripta + poznámky z přednášek (prof. Pelantová někdy důkaz zkrátí a zjednoduší)studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Vlastní zápisky i skriptastudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zatím na všechny zkoušky jsem se učil výhradně ze skript.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Nejvíce z vlastních zápisků a ze skript.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Používala jsem i skripta docenty Dvořákové.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Skripta + zápisky z prednášokstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
-
Zkoušení s prof. Pelantovou je podobné jako u analýzy, akorát na analýzu klade větší důraz.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Obdoba MAA2 v podání paní profesorky. Zkouška byla stejně náročná. Vše musíte umět velmi podrobně. Hned za analýzou nejobtížnější zkouška.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zkoušká byla jednou z nejobjektivnějších kterou jsem kdy měl. Náročnost je přiměřená tomu, že se jedná o matematický předmět úrovně A. Paní profesorka poradila a snažila se vás vyvést ze slepé uličky. Zpětně si říkám, že ?? zkouška byla i zábavná!studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zkouška je dlouhá, ale nikoli stresujícístudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Zkouška byla skvěle strávené odpoledne.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Dlouhá zkouška, která prověří všechny možné vědomosti a schopnosti, pokud umíte aspoň něco, tak to paní profesorka pozná. Na zkoušce vás přiměje k tomu abyste vymysleli elegantní důkaz něčeho, co jste ještě nezkoušeli, protože vidí, že na to máte, a to máte, když jste k ní chodili na předášky. Je super si nechat odpustit části písemky v semestru! To Vám ve zkoušce velmi pomůže.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Zkouška je náročná, nejdřiv je potřeba vypočítat dva příklady (pokud je člověk nemá uznané z testů ze semestru), pak az je možné dostat se k teoretickým otázkám.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
Zvýrazňuje návaznosti a propojení, odůvodňuje proč se co jak a kudy zavádí, snaží se přibližovat co tím básník/matematik myslel, čeho chtěl dosáhnout.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Akčnost, přístup ke studentům, ochotu zodpovídat dotazy.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Přednáší se zápalem, občas ukáže nečekané využití probírané látky nebo přidá historickou poznámku na odlehčení.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Přehlednost a umí vše dobře vysvětlit.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Přednáška je velmi poutavá, má smysl, halvu a patu a je prakticky vždy jasné kam směřuje. Skvělé je, že výklad občas doplněn z historie matematiky a paní profesorka má příjemný smysl pro humor.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Její úsilí o to, abychom jí opravdu rozuměli a pochopili, co říká a jakým způsobem a proč se to či ono dostalo či dokázalo. Lidský přístup a ochotu odpovídat na dotazy.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Zápal do přednášenístudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
Na prednáškach nikdy nie je nuda, výklad je zaujímavý, pani profersorka dokáže zaujať a prinútiť nás zapojiť svoj vlastný mozog aj počas prednášok.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Zápis na tabuli byl občas trochu chaotický, či občas nebylo rozeznat písmenka. Ovšem, je to epsilon-malá výtka k dokonalým přednáškam.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Občas si lépe rozvrhnout přednášku, aby na jejím konce nebylo nutné takzvané turbo, kdy je obtížné sledovat tok myšlenek přednášející, neboť se ubírají opravdu tubo rychlostí.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Na začátku hermitovských forem trochu osvětlit k čemu to bude a jaká je motivace, člověku se pak lépe učí, když ví k čemu to je a tuší, co od věci čekat.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Zrychlit celkový přednes, aby na konci stíhala.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 17 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 29 % [5]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 5 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 77 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 11 % [1]: 2
- 3 : 11 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5