Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAB2] Matematická analýza B2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 17 / 66
- Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [15]
1: |
|
20 % [3] |
2: |
|
33 % [5] |
3: |
|
40 % [6] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [15]
1: |
|
20 % [3] |
2: |
|
33 % [5] |
3: |
|
40 % [6] |
4: |
|
6 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
-
Přednášky jsou téměř totožné s poznámkami na netu (PDF). Vyplatí se přijít na posledních pár kde jsou informace ke zkoušce.Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Prišli mi v podstate zbytočné, keďže skúška nepozostáva z ústnej časti. Čas im venovaný som mohla radšej stráviť počítaním.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
seznámení se s větami a jejich dokazovánímstudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Klasické přednášky, hodí se pro lepší pochopení, ale je výhodné mít už poznámky před sebou, protože není moc času si to všechno zapisovat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Učit se, učit se , učit se.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
-
prezentacestudijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Zápisky stažené z Poštovy internetové stránky (doporučuji) .studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
a příklady od pana docenta Pošty a z Cvičení od Pelantové - k nezaplacenístudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Snad úplně ze všeho co se dalo sehnat.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Doc. Pošta napsal elektronický soubor obsahující věty a důkazy, ideální pro učení se teorie. K praktické zkoušce sbírku příkladů Matematické analýzy 2 plus Sbírka řešených příkladů doc.Pošty.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Poštova skripta (jeho poznámky k přednášce) mi budou chybět.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Poštovy poznámkystudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Poznámky z přednášky MAB2studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
poznámky doc. Pošty sbírka: Analýza v příkladech (Severin a Petr Poštovi)studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Poznámky z přednášek, staré Poštovy poznámky. Skripta Pelantové nebyly potřeba.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
-
PeklíčkoFilip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
Zkouška je náročná. Nejvíce náročné na ní je to, že je naprosto nevyzpytatelná. Je potřeba hodně počítat, příklady ze cvičení nestačí. Teorii je také potřeba ovládat, protože se v písemce mohou vyskytnout teoretické úlohy. Na předtermínu to byl dost šok, když struktura všech ukázkových (asi 12 testů) byla jasná: 3 úlohy - 1 věta s důkazem - 1 věta / definice, v předtermínu: 3 úlohy oproti ukázkovým testům dost obtížné - 2 teoretické úlohy. Je zkrátka potřeba být připraven na cokoli a dávat si hodně pozor. Možná by nebylo naškodu udělat i ústní část zkoušky - teorii. Písemně příklady. Je také potřeba dávat si pozor na numerické chyby, mně to stálo minimálně jeden, spíš 2 stupně známky.Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Náročnosť sa extrémne líšila od jedného termínu k druhému.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Klasické Poštovy testy. Test se skládá ze 3 příkladů a ze 2 teoretických otázek. Pokud budete mít dostatek času,doporučuji se naučit jak znění vět, tak důkazy. Nikdy nevíte,jaký test zrovna vychytáte. Také propočítat příklady ze sbírky od Pošty&Pošty. Potom už stačí mít jen trochu štěstí a nejít na vyhazovací termín. Hodně zdaru :-)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Píše se ""pouze"" písemka, obsahující zpravidla tři příklady a dvě teoretické otázky. (zkouška je velmi obtížná)studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Zkouška byla náročná avšak přišla mi oproti analýze v zimě lehčí. Nejspíše to bylo způsobeno praktickými příklady ve zkouškovém testu.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Zkouška je náročná podle toho kolik lidí ji složilo na předchozím termínu (není jisté, jenom krátkodobé pozorování). Některé termíny jsou směšně jednoduché, oproti tomu co se tam občas objevuje.studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
-
Praktická část byla adekvátní, teoretická téměř nenapsatelnástudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Zadání jednotlivých termínů bývají tak nevyvážená, že výsledek zkoušky nevypovídá ani tak o schopnostech studenta (až na těch pár jedinců, kteří jsou inteligenčně natolik na výši, že napíší úspěšně cokoliv), jako o jeho štěstí na termín. Na první termín snad nemá ani smysl chodit, to je demonstrace síly učitele a naší hlouposti, pak přichází čas pro štěstí a když po měsíci nemá zkoušku snad ani 30 lidí, nastává čas, kdy ti vychytralejší, kteří si nestihli vyplácat všechny termíny, mají konečně reálnou šanci.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
-
Jeho zlepšení oproti zimnímu semestru. Přišlo mi, že to Poštu i o něco více baví.Rostislav Kubín studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Jak látce rozumístudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Přednášející mi absolutně nesedí, z jeho výkladu si nic neodnáším.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
srozumitelnost učivastudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Odvahu, že se po hororu zimního zkouškového nebál házení rajčat a zjevil se na 1. přednášce v běloskvoucím tričku. Zarputilost, se kterou pokračuje ve svém chaotickém zápisu. Fakt, že si dokázal stanovit cíl-počet vyhozených studentů- a po jeho úspěšném překonání se na přeživší v tomto semestru již usmíval. A teď vážně. Přes všechny jeho diskutabilní nešvary je lidsky velmi vstřícný.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
Rád chodím na Poštu. Charismatický přednášející dodávající serióznost matematice, ale zároveň se umí i smát.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
-
Ukazovanie/riešenie príkladov aj na prednáške.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
-
Občas nepřehledné psaní na tabuli.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
V zápisu důkazů na tabuli.studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
-
Struktura důkazůstudijní obor: Matematické inženýrství;PV
-
Lépe vysvětlovat důkazy, více integrovat se studentystudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
-
Neděsit studenty tak, aby se báli jakéhokoliv kontaktu s jeho osobou a tím pádem se ani nikdy nedozvěděli, že přece jenom vstřícný umí být. Což je ale i práce nás starších, abychom ho přestali démonizovat. Pořád jsem zastáncem zápisu zleva doprava, shora dolů a pokud možno tisíkrát nepřemazaného a tisískrát nedoplněného na jednom a témž místě.studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
-
Nevím, patří mezi velmi dobře připravené přednášející.studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 53 % [8]: 90%-100%
- 2 : 6 % [1]: 75%-90%
- 3 : 20 % [3]: 50%-75%
- 4 : 20 % [3]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 25 % [6]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 20 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 92 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [15]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [5]: 2
- 3 : 40 % [6]: 3
- 4 : 6 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5