Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 18
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
75 % [6] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
75 % [3] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Klasické šťovíčkovské přednášky stylem definice, věta, důkaz. Vše pečlivě zapsané na tabuli.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Přednášky jsou pěkné a zápisky student ocení při přípravě na zkoušku.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Dobře volené příklady, u tabule pan profesor nestresuje, vše probíhá v klidu. Jediná věc, která jej dokáže lehce vyvést z míry, je neznalost rozvojů rozvojů funkcí, případně součtu geometrické řady. Což ale chápu.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Je shovívavý vůči studentům u tabule.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Pan profesor by mohl být častěji méně distinguovaný a klidně hodit do placu nějaký vtípek (a ukázal, že to umí). Na cvičeních je pak více uvolněná, přívětivější atmosféra.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Trochu mi chybělo uspořádání příkladů do nějakých kapitol (pokud to ovšem vůbec lze).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Ze zápisků z přednášek se dá perfektně naučit na zkoušku. Nezkouší se (na ústní) nic víc, nic míň.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Je důležité napsat co nejlépe příklad. Nejedná se o žádné přílišné zákeřnosti. Spíše o vhodnou aplikaci vhodných vět. Příklad, který jsem počítal, spočíval v jednom triku (resp. větě, kterou člověk musel použít), díky kterému byl hotov za 5 minut. A ústní zkouška probíhá klasicky, tj. otázka - většinou věta s důkazem nebo nějaká menší kapitolka - a píše se, dokud na vás nepřijde řada. Profesor si vše projde, vy vyjasníte nepřesnosti, pak následuje smršť drobných otázek a většinou odcházíte, případně dostanete další otázku.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Termínů bylo málo, zvlášť při uvážení, že se na každém z termínů zkoušely dva předměty. Jinak byla zkouška rozumná.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Profesor Šťovíček má svůj neměnný styl přednášek, na které si člověk vcelku rychle zvykne. Přednášky jsou logicky strukturované a téměř bez chyb. Občas je také vidět, že profesora Štovíčka tento předmět i baví. Jinak oceňuji rovněž obrovskou erudici a přehled v problematice a občasný úsměv na tváři.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Preciznost a kvalitu zápisu. Ze zápisků se výborně připravuje na zkoušku.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Nebylo by špatné uvádět trochu více příkladů aplikací probírané látky. Občas bylo zmíněno, že se probraný aparát využívá v kvantové fyzice. Bylo by rozhodně přínosné, kdyby bylo takovýchto faktů řečeno více a třeba v rámci cvičení byly některé ukázány. A kdyby vznikla skripta pokrývající látku z FA1 a FA2, mnozí by to ocenili. Zvlášť u poslední kapitoly, která byla odpřednášena velmi, ale opravdu velmi rychlým tempem a nemyslím si, že by do ní kdo dokázal alespoň trochu vidět, natož ji pak sám interpretovat. Škoda.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Na začátku semestru by mohl nastínit strukturu předmětu.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Myslím, že cvičení dobře kopírovala látku přednášek, velmi se mi líbila pasáž o projektorech. Stálo by za zvážení, zda je nutné dokazovat takové množství tvrzení o všelijakých vztazích mezi silnou a slabou konvergencí atp.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Cvičení jsou náročná a určitě potřebná.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 25 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 20 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [4]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký