Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FKO] Funkce komplexní proměnné
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 11
- Procento hodnotících: 27 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
50 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Přednášky jsou kvalitní a ze zápisků se výborně připravuje na zkoušku.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Je velmi shovívavý ke studentovi u tabule. Náš kruh letos nepředváděl příliš oslnivé výkony a mnohý jiný cvičící by to dal zřetelně najevo, ale pan profesor na nás byl velmi hodný a snažil se nás vždy navést ke správné odpovědi.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Zápisky z přednášek jako vždy kompletně postačí.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Po tolika absolvovaných zkouškách u pana profesora jsem ho začal podezírat z jisté tendenčnosti ve známkování, tedy že nedává známku čistě na základě výkonu v den zkoušky. To ale nemusí být nutně špatně, pan profesor už nás zná natolik, že ví, kteří lidé si, na základě výkonu v průběhu roku, nejlepší známky nezaslouží a kteří naopak ano.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Pokud uvážíme, že pan profesor zkouší FKO i FA2 dohromady na jednom termínu a pro obor MI-MM jsou oba tyto předměty povinné, a tedy z pohledu např. FKO je termínů o jeden méně kvůli skládání FA2, bylo termínů vysloveně málo... Oceňuji mírnost pana profesora v hodnocení studentů, na druhou stranu se mi trochu nelíbí, že někdy zkouší velmi malou část látky. Dostat špatnou známku na základě zkoušení jedné jediné věty a neznalosti jejího důkazu, mi přijde trochu neadekvátní (na druhou stranu pro studenty, kteří se neučí důkazy a všechny věty, je díky tomu snadné projít na E i tak).studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Přehledný zápisstudijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Myslím, že tento pojem lze zavést: na panu profesorovi oceňuji jeho šťovíčkovkost. Více už po tolika absolvovaných předmětů u něj nelze říci, vše již bylo napsáno.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Jeho preciznost a přesnost, ze zápisků se výborně učí. S analýzou druhého ročníku naprosto nesrovnatelné.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Na první přednášce naprosto chybí, stejně jako u všech ostatních profesorových předmětů, jakýkoliv úvod do předmětu, čím se budeme zabírat a co je náš cíl. To se stalo osudovým pro všechny posluchače, pro něž je předmět volitelný, podruhé už nepřišli poté, co se celou první přednášku probírala souvislost.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
Mohl by na začátku semestru nastínit strukturu předmětu. Také by občas neškodilo zdůraznit, co je opravdu důležité.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení jsou u tohoto předmětu určitě potřebná, je dobře, že se zavedla.studijní obor: Matematické inženýrství;PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 90%-100%
- 2 : 33 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 33 % [1]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1
- 2 : 50 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký