Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 26
  • Procento hodnotících: 38 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 26 studentů.
  • Ukončilo předmět: 22 studentů.
  • Průchodnost: 84 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
    • DIFR má celkově dost nízkou kreditovou dotaci, je přednášen dobře, prof. Beneš je skvělý a systematický pedagog.
      Filip Papoušek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Užitečný předmět s dobrým cvičením.
      Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Konečně se člověk naučí to, co rok a půl používá. Hodně užitečný.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Přednáška o řešení diferenciálních rovnic - základy vás naučí už na mechanice, ale ucelený matematický pohled dostanete teprve teď.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Naučíte se řešit základní typy diferenciálních rovnic i jejich soustav. Přednášky jsou velmi strukturovaně vedené a dá se v nich skvěle vyznat. Na konci vás čeká příjemná byť náročná zkouška
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Přednášky byly výborné a srozumitelné, škoda jen, že se nestihla v klidu dokončit veškerá látka, přestože byla u zkoušky vyžadována. Hodnocení předmětu však velmi kazí systém zkoušek, zejména písemka. Pravda, zadání jsou si celkem podobná a dost z nich je i ze cvičení, časový limit na písemku je ovšem velice přísný a hodnocení až zbytečně nekompromisní vzhledem ke stanoveným podmínkám písemky. V podstatě jsou u písemky nejvíce úspěšní ti, co se naučí jistou množinu příkladů nazpaměť, nikoli ti, kterí problematice opravdu dobře rozumějí. Vzhledem k tomu, že početní a teoretická část předmětu je do značné míry na sobě nezávislá, spatřuji toto jako veliký problém. Písemka se stává spíše než zkouškou znalostí závodem o čas a nereflektuje skutečné porozumění dané problematice. Uvítal bych buď více času na písemku a možnost rozdělení ústní a písemné části do dvou dnů, nebo systém "a lá MAA2", tedy že ústní a písemka tvoří jeden celek a zkoušející sleduje studenta při práci, načež je schopen vyhodnotit, zda student opravdu neví, nebo je pod vlivem stresu a v reálné aplikaci by měl dost příležitostí práci si překontrolovat.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • Určitě jeden z těch zajímavějších předmětů tohoto semestru.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
    • Předmět je vcelku zábavný a užitečný. Nabyté znalosti se dle mého názoru celkem hodí ve fyzice a dobře doplňují mezery v matematickém aparátu, který analýza nepokrývá.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Zajímavý předmět který konečně formalizuje aparát potřebný k řešení ODR.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Veľmi zaujímavý a užitočný predmet.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
N :  Oznámkujte předmět [10]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 30 % [3]: 1 (výborně)
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 10 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 60 % [6]: ano
  • 3 : 40 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká