[01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 26
- Procento hodnotících: 38 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 26 studentů.
- Ukončilo předmět: 22 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
DIFR má celkově dost nízkou kreditovou dotaci, je přednášen dobře, prof. Beneš je skvělý a systematický pedagog.Filip Papoušek st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Užitečný předmět s dobrým cvičením.Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Konečně se člověk naučí to, co rok a půl používá. Hodně užitečný.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Přednáška o řešení diferenciálních rovnic - základy vás naučí už na mechanice, ale ucelený matematický pohled dostanete teprve teď.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Naučíte se řešit základní typy diferenciálních rovnic i jejich soustav. Přednášky jsou velmi strukturovaně vedené a dá se v nich skvěle vyznat. Na konci vás čeká příjemná byť náročná zkouškast. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Přednášky byly výborné a srozumitelné, škoda jen, že se nestihla v klidu dokončit veškerá látka, přestože byla u zkoušky vyžadována. Hodnocení předmětu však velmi kazí systém zkoušek, zejména písemka. Pravda, zadání jsou si celkem podobná a dost z nich je i ze cvičení, časový limit na písemku je ovšem velice přísný a hodnocení až zbytečně nekompromisní vzhledem ke stanoveným podmínkám písemky. V podstatě jsou u písemky nejvíce úspěšní ti, co se naučí jistou množinu příkladů nazpaměť, nikoli ti, kterí problematice opravdu dobře rozumějí. Vzhledem k tomu, že početní a teoretická část předmětu je do značné míry na sobě nezávislá, spatřuji toto jako veliký problém. Písemka se stává spíše než zkouškou znalostí závodem o čas a nereflektuje skutečné porozumění dané problematice. Uvítal bych buď více času na písemku a možnost rozdělení ústní a písemné části do dvou dnů, nebo systém "a lá MAA2", tedy že ústní a písemka tvoří jeden celek a zkoušející sleduje studenta při práci, načež je schopen vyhodnotit, zda student opravdu neví, nebo je pod vlivem stresu a v reálné aplikaci by měl dost příležitostí práci si překontrolovat.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
Určitě jeden z těch zajímavějších předmětů tohoto semestru.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
Předmět je vcelku zábavný a užitečný. Nabyté znalosti se dle mého názoru celkem hodí ve fyzice a dobře doplňují mezery v matematickém aparátu, který analýza nepokrývá.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Zajímavý předmět který konečně formalizuje aparát potřebný k řešení ODR.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Veľmi zaujímavý a užitočný predmet.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 30 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [5]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 10 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [6]: ano
- 3 : 40 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká