Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1:
40 % [4]
2:
50 % [5]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
40 % [4]
2:
50 % [5]
3:
10 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.70

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Ochotu věnovat se studentům.
      Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • že dané problematice rozumí a je ochotný studentům pomoci a poskytuje další materiály na procvičení
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Je ochotný se zastavit a vysvětlit případné nejasnosti. Látku podává zábavně.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Vcelku ľudský prístup ku študentom.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
    • Bylo by dobré víc příkladů dotáhnout opravdu do konce, včetně počítání definičních oborů.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Cvičení na mě působila trochu zmateně, spoustu věcí jsem pochopil až z wikiskript. Ocenil bych větší přehlednost hodin a zápisu na tabuli.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
    • na cvičeních mi občas chyběla trocha struktury a připravenosti cvičícího, do příkladu se při zapeklité otázky byl schopen zamotat více než student, dále bylo vidět, že občas neví jak přesně nám má danou informaci předat
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Výklad byl občas trochu moc rychlý.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Cvičení by mohlo být později, mohl by zapůsobit na rozvrháře.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • V rýchlosti výkladu niektorých viet, ktoré sa na prednáške nepreberali, zato boli na skúške vyžadované.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Část cvičení nahrazuje přednášku o řešení speciálních typů rovnic, kde se všechno zavádí matematicky korektně. U Clairautovy DR (a podobným) se ale něco zvrhne, začnou se krátit diferenciály. Trochu schizofrenní.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • příkladů je moc a cvičení málo, zároveň mi chyběli ukázky na rozpoznávání různých typů rovnic, lehké zápočtové testy nebyly vůbec na obtíž, naopak byly nápomocné v přípravě na zkoušku a udržení stálého povědomí o tom, co se na cvičení děje, hodně se na cvičení probírá i teorie, která ale bohužel občas není až tak precizně vyložena, jak by měla být
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Cvičení jsou hodně důležitá a hodně užitečná. Ke zkoušce, ale i pro život. Úkoly na doma nebyly příliš velkou záteží, takže je hodnotím taky kladně. Ač zápočet není pouze za docházku jako u MAA4, zápočtové písemky nejsou příliš obtížné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
    • Brzké cvičení.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
    • Píšu sa dve zápočtové písomky, ktorých úspešné zvládnutie je základným predpokladom k účasti na skúške.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.70

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1
  • 2 : 50 % [5]: 2
  • 3 : 10 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 70 % [7]: středně obtížný
  • 4 : 30 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký