Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.70
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [10]
1: |
|
40 % [4] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
10 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.70
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Ochotu věnovat se studentům.Kryštof Synek st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
že dané problematice rozumí a je ochotný studentům pomoci a poskytuje další materiály na procvičeníst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Je ochotný se zastavit a vysvětlit případné nejasnosti. Látku podává zábavně.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Vcelku ľudský prístup ku študentom.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Bylo by dobré víc příkladů dotáhnout opravdu do konce, včetně počítání definičních oborů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Cvičení na mě působila trochu zmateně, spoustu věcí jsem pochopil až z wikiskript. Ocenil bych větší přehlednost hodin a zápisu na tabuli.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R058 Matematická informatika PO
-
na cvičeních mi občas chyběla trocha struktury a připravenosti cvičícího, do příkladu se při zapeklité otázky byl schopen zamotat více než student, dále bylo vidět, že občas neví jak přesně nám má danou informaci předatst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Výklad byl občas trochu moc rychlý.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Cvičení by mohlo být později, mohl by zapůsobit na rozvrháře.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
V rýchlosti výkladu niektorých viet, ktoré sa na prednáške nepreberali, zato boli na skúške vyžadované.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
-
Část cvičení nahrazuje přednášku o řešení speciálních typů rovnic, kde se všechno zavádí matematicky korektně. U Clairautovy DR (a podobným) se ale něco zvrhne, začnou se krátit diferenciály. Trochu schizofrenní.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
příkladů je moc a cvičení málo, zároveň mi chyběli ukázky na rozpoznávání různých typů rovnic, lehké zápočtové testy nebyly vůbec na obtíž, naopak byly nápomocné v přípravě na zkoušku a udržení stálého povědomí o tom, co se na cvičení děje, hodně se na cvičení probírá i teorie, která ale bohužel občas není až tak precizně vyložena, jak by měla býtst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Cvičení jsou hodně důležitá a hodně užitečná. Ke zkoušce, ale i pro život. Úkoly na doma nebyly příliš velkou záteží, takže je hodnotím taky kladně. Ač zápočet není pouze za docházku jako u MAA4, zápočtové písemky nejsou příliš obtížné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R062 Fyzika a technika termojaderné fúze PV
-
Brzké cvičení.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
Píšu sa dve zápočtové písomky, ktorých úspešné zvládnutie je základným predpokladom k účasti na skúške.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R021 Matematické inženýrství PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [10]
Průměr odpovědi: 1.70
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1
- 2 : 50 % [5]: 2
- 3 : 10 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 70 % [7]: středně obtížný
- 4 : 30 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký