Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01MKP] Metoda konečných prvků

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 8
  • Procento hodnotících: 12 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [1]
1:
0 % [0]
2:
100 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Kdyby byla sepsána skripta, nebylo by nutné, aby generace a generace studentů vytvářely každý rok nový zápis téhož.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Nelíbí se mi, že se zkouší práce s Comsolem, když se to pořádně nedělá na přednášce. Pokud je to pro nás důležité, bylo by dobré tomu chvilku věnovat v počítačové učebně ? pokud ne, zbytečně to otravuje život. Jinak slabinou zkoušek pana profesora je nevyrovnanost otázek. Zdá se, že vůbec nereflektuje aktuální schopnosti studenta a jeho případné ambice na určitou známku. Zkouška mi tak pro naprostou náhodnost volby otázek připadá značně neobjektivní.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Řád a smysl pro detail.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Lépe rozvrhnout výuku. Jako vždy byla první přednáška zbytečně rozvleklá, téměř nic se neudělalo a naopak poslední přednáška byla pro rychlost výkladu špatně srozumitelná. Tento problém má pan profesor u většiny svých předmětů, což je škoda, protože po přečtení poslední přednášky by měl student mít pocit "aha, tak proto jsme se tím celý semestr zabývali, teď to konečně zapadlo do sebe", nikoli "co jsem to právě přečetl, to nedává smysl, jak to souvisí s předešlým bambilionem lemmat?". Kapitolou pro sebe jsou domácí úkoly ? účelem některých se zdá být prosté naštvání studentů a zabití jejich času.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 0 % [0]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [1]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5