Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT2] Matematika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / 30
  • Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
100 % [6]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.72
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Přehledné, strukturované, na internetu dostupný studijní materiál, kromě některých důkazů - ty se však dají snadno dohledat jinde (když víte co hledáte). Zápis na tabuli přehledný, srozumitelný a více než dobře vysvětlený.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • Přednášky byly dobře rozvrstvené, na začátku proběhlo vždy připomenutí látky z minulé přednášky. Vše bylo srozumitelné a přehledné.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
    • Mohl by více vysvětlit k čemu je dobrá konvergence a divergence řad a jejich uplatnění v životě
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Pozitivní, vše dobře vysvětlí, otevřený otázkám, s přehledem stihne probrat celou látku, otevřený domluvě
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
    • přístup, humor
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
    • Celkový přístup - vše je jasné, srozumitelné a studenti hned od začátku vědí, co je na příštího půl roku čeká :-)
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Přehlednost a srozumitelnost zápisu.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Nic mě nenapadá...
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
    • Neslohlasím s ním zatím jen v jedné věci a to že když žák jede na školní akci, tak by MĚL být omluven ze školy, protože když by jel na akci třeba na 2 týdny, tak by zameškal tolik předmětů, že by nemohl dostat zápočty
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 16 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za hodnocení a zpětnou vazbu. Vedení fakulty zastává ten názor, že studenti prvního ročníku mají především řádně studovat/navštěvovat předměty prvního ročníku a já se s tím plně ztotožňuji. Proto se absence omlouvají pouze ze zdravotních důvodů (nemoc, hospitalizace apod.).