Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT2] Matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 30
- Procento hodnotících: 20 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Přehledné, strukturované, na internetu dostupný studijní materiál, kromě některých důkazů - ty se však dají snadno dohledat jinde (když víte co hledáte). Zápis na tabuli přehledný, srozumitelný a více než dobře vysvětlený.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Přednášky byly dobře rozvrstvené, na začátku proběhlo vždy připomenutí látky z minulé přednášky. Vše bylo srozumitelné a přehledné.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
Mohl by více vysvětlit k čemu je dobrá konvergence a divergence řad a jejich uplatnění v životěst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Pozitivní, vše dobře vysvětlí, otevřený otázkám, s přehledem stihne probrat celou látku, otevřený domluvěst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
přístup, humorst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R072 PO
-
Celkový přístup - vše je jasné, srozumitelné a studenti hned od začátku vědí, co je na příštího půl roku čeká :-)st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Přehlednost a srozumitelnost zápisu.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Nic mě nenapadá...st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Neslohlasím s ním zatím jen v jedné věci a to že když žák jede na školní akci, tak by MĚL být omluven ze školy, protože když by jel na akci třeba na 2 týdny, tak by zameškal tolik předmětů, že by nemohl dostat zápočtyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 90%-100%
- 2 : 16 % [1]: 75%-90%
- 3 : 16 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji za hodnocení a zpětnou vazbu. Vedení fakulty zastává ten názor, že studenti prvního ročníku mají především řádně studovat/navštěvovat předměty prvního ročníku a já se s tím plně ztotožňuji. Proto se absence omlouvají pouze ze zdravotních důvodů (nemoc, hospitalizace apod.).