Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MATZ2] Matematika, zkouška 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 31
- Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
100 % [7] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.19
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.72
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
skripta a vlastní zápiskyst. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
Zejména ze skript, ale i z vlastních zápisků a z diskuzí s ostatními studenty.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R033 Radiologická technika PO
-
Na přednáškách se probere vše, co je u zkoušky potřeba znát. Zcela vystačí vlastní zápisky, případná konzultace se skripty.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
na psaní bylo dostatek času, pan Fučík výsledky zkontroloval hned po dopsání a často nám dovolil opravit si chyby. U zkoušky hráli významnou roli také bonusové body ze cvičení, které mohli zkoušku podstatně zkrátit, nebo zjednodušit. Pan Fučík byl spravedlivý, objektivní a stejně profesionální, jako na přednáškách.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Pravidla získání zápočtu a úspěšného složení zkoušky byla od začátku semestru jasná. K dispozici je sbírka příkladů i soubor otázek, ze kterých se zkouška skládá.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R072 PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
při zkoušce navodil velmi uvolněnou atmosféru, zkoušku měl perfektně zorganizovanou a rychle uplývala. Pan Fučík byl velmi profesionální, zároveň se mu podařilo nás neznervóznit a (přes nesmysly, které často musel číst) ani neponížit.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R016 Jaderné inženýrství PO
-
Velmi nadstandardní znalosti probíráné látky, schopnost odpovědět na veškeré dotazyst. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R057 Aplikovaná informatika PO
-
Nejspíš nejlepší kantor,který nás učil, Je to prostě "lovely person"st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R072 PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: 90%-100%
- 2 : 14 % [1]: 75%-90%
- 3 : 14 % [1]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 10 % [1]: Skripta
- 3 : 20 % [2]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [7]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [7]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5