Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2017/18
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 13
  • Procento hodnotících: 30 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
25 % [1]
2:
50 % [2]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.48
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Příkladům hluboce rozumí a snaží se studentům ukázat i elegantní (a rychlejší) řešení problémů, které není jenom stará nudná (trapná) kuchařka.
      Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Oceňuji ochtu diskutovat a vše vysvětlit, spoustu možností nasbírat extra body k zápočtu.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Na tieto cvičenia som sa vždy vďaka cvičiacemu tešila napriek tomu, že to bola jediná hodina v piatok. Uvoľnená atmosféra, výborné zhrnutie a dovysvetlenie preberaného učiva, občas predvedené zaujímavé príklady nad rámec učiva.
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Už je na nás hodnější než v MAB3. Vtípky na značení i na další věci.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Občas se na něčem zasekne a zdrží se na tom. Většonou zajímavé věci a vhledy do toho jak jde něco vyřešit. Ale sledovat někoho 10 minut jak hledá symetrie ve fourierových řadách není pro lidi v lavicích užitečné.
      Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Bylo by dobré sjednotit čas na vypracování zápočtového testu se všemi skupinami, aby někteří studenti neměli na test o půl hodiny méně, než jiní. Cvičící byl také hodně při cvičení zmatený a mnohdy se do výkladu zamotal.
      st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
    • Nič ma nenapadá
      st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
    • Asi jsem si zvyknul na všechno.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Měla by se projevit větší snaha stihnout 2. zápočtový test v době semestru (místo 1. týdne ve zkouškovém), protože látky není tolik, aby to nešlo. Ostatní předměty ve druháku mají více látky a taky rádi posouvají zápočťák do zkouškového, což není hezké.
      st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký