Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 13
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.10
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.48
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Příkladům hluboce rozumí a snaží se studentům ukázat i elegantní (a rychlejší) řešení problémů, které není jenom stará nudná (trapná) kuchařka.Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Oceňuji ochtu diskutovat a vše vysvětlit, spoustu možností nasbírat extra body k zápočtu.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Na tieto cvičenia som sa vždy vďaka cvičiacemu tešila napriek tomu, že to bola jediná hodina v piatok. Uvoľnená atmosféra, výborné zhrnutie a dovysvetlenie preberaného učiva, občas predvedené zaujímavé príklady nad rámec učiva.st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Už je na nás hodnější než v MAB3. Vtípky na značení i na další věci.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
Občas se na něčem zasekne a zdrží se na tom. Většonou zajímavé věci a vhledy do toho jak jde něco vyřešit. Ale sledovat někoho 10 minut jak hledá symetrie ve fourierových řadách není pro lidi v lavicích užitečné.Martin Kaschner st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Bylo by dobré sjednotit čas na vypracování zápočtového testu se všemi skupinami, aby někteří studenti neměli na test o půl hodiny méně, než jiní. Cvičící byl také hodně při cvičení zmatený a mnohdy se do výkladu zamotal.st. průměr: (2.0, 2.5> st. obor: 3901R060 Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření PV
-
Nič ma nenapadást. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901R061 Experimentální jaderná a částicová fyzika PV
-
Asi jsem si zvyknul na všechno.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Měla by se projevit větší snaha stihnout 2. zápočtový test v době semestru (místo 1. týdne ve zkouškovém), protože látky není tolik, aby to nešlo. Ostatní předměty ve druháku mají více látky a taky rádi posouvají zápočťák do zkouškového, což není hezké.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901R063 Fyzikální elektronika PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký