Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 39
  • Procento hodnotících: 28 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 39 studentů.
  • Ukončilo předmět: 31 studentů.
  • Průchodnost: 79 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • ...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jeden ze spíše prakticky založených matematických předmětů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nejsem si jistý, nakolik by měl být tento předmět povinný pro obor matematická informatika, ale bavil mě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Prima předmět, dobře strukturovaný. Přednášky doplněné vtipnými komentáři a příklady ze života.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Především teorie k řešení diferenciálních rovnic, které na nás už od prváku porůznu vyskakují...
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Užitečný, ale vcelku nudný.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hezký kurz o diferenciálních rovnicích.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zdařilý úvod do diferenciálních rovnic. V první části předmětu jsou probírány různé typy obyčejných diferenciálních rovnic a postupy jejich řešení. V druhé (pro mě zajímavější) části byly probrány teoretické vlastnosti řešení rovnic.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Na začátku se postupně projdou jednotlivé typy rovnic a jejich řešení, poté následuje těžší teoretičtější část. Předmět je veden velmi precizně.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • nejdřív kuchařka pro řešení a pak dost teorie
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Fajn, uzitecny predmet.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [11]

Průměr odpovědi: 1.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 36 % [4]: 1 (výborně)
  • 2 : 63 % [7]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 72 % [8]: ano
  • 3 : 18 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká