Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof.Dr.Ing. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 11 / 35
  • Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [9]
1:
55 % [5]
2:
44 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
55 % [5]
2:
44 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Ns přednáškách se toho člověk nedozví o moc víc než z wikiskript. Hezké jsou ovšem ilustrující příklady, vtipně pojaté, které ukazují použítí nějaké metody řešení.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborně zorganizované přednášky, je vždycky jasné, co se bude dělat. Pan profesor přednáší přibližně podle wikiskript, takže přednášky navštěvovat asi není úplně nutné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Wikiskripta pokrývají celou přednášku, téměř doslova. Wikiskripta ke cvičením taktéž.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
    • Vlastní zápisky, wikiskripta a Kluvánek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Wikiskripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • wikiskripta jsou velmi dobře zpracovaná a pokrývají celou přednášku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Wikiskripta, vlastní zápisky
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • wikiskripta bohatě stačí, ale hodilo se i to co jsem si pamatoval z přednášek
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Wikiskripta jsou luxusní, poznámky z přednášek mě spíše mátly, měl jsem v nich chyby..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Wikiskripta plně pokrývají látky (jen některé důkazy se na přednášce byly provedeny elegantněji). K přípravě na písemnou část plně dostačuje skriptum od Kluvánka.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Wikiskripta, písemky z ftp
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Na každou otázku dostal každý dostatek času. Mezi otázkami byla možnost si vzít pauzu, což není špatné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nejdříve 3 příklady na písemné části (po napočítání typových příkladů by neměl být příliš problém), a pak ústní zkouška. na té dostanete 3 teoretické otázky. na lepší známky určitě požadovány všechny části důkazů, ale máte na to dostatek času a pan proděkan se rozhodně nesnaží kohokoli potápět
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Nezákeřná, nezkouší nic navíc.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušení je objektivní. Velmi příjemné je, že již od začátku můžete počítat s tím, že dostanete 3 otázky a konec.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zkouška patřila k těm obtížnějším, avšak pan proděkan byl vstřícný, nepotápěl a hodnotil nás objektivně
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Písemka je poměrně lehká, ale přísně hodnocená (i za malé numerické chyby se odečítají body). K ústní jdete se známkou, kterou je možné zlepšit o dva stupně. Na ústní dostanete postupně tři otázky, které pokrývají celou látku. Na otázky máte neomezeně času (dokud nepadnete únavou). Pan profesor je milý, nepotápí, spíš se snaží nějak poradit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla vcelku příjemná, i když samozřejmě dlouhá a náročná, a velice objektivní. Oceňuji možnost odpočinout si mezi jednotlivými otázkami.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Ústní zkouška je jedna z nejdelších, pokud není s nějakou částí důkazu pan profesor spokojen, dostanete dostatek času na doplnění. Celkově se zkouška nese v klidném duchu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • písemky jsou z ftp nebo velmi podobné. Téměř vždy jeden riccati a jedna variace konstant. Na ústní máte tři věty můžete nahoru o jeden stupeň vylepšit to, co máte z písemné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Barevné křídy! A velkou preciznost
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pan profesor má precizně připravený výklad, který doplňuje vtipnými poznámkami a příklady ze života.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • preciznost, ochota odpovídat na dotazy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velice rád bych ocenil snahu pana Beneše přednášky zpestřovat pokusy, ilustrativními příklady a vtipy. Dále jsem vděčný za přehledný zápis na tabuli (používání barevných kříd) a stručný souhrn na konci obtížnějších pasáží. Skvěle vedený předmět!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi dobrá orientace v problematice, pžehledný zápis.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výborně připravené přednášky, vstřícný přístup, barevné křídy
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pečlivý zápis na tabuli, motivační příklady.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Excelentní zápis na tabuli
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Rozhled.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • omezil bych probírání všech detailů při hledání epsilonů a delt a zaměřil se trochu víc na myšlenky důkazů a podobně
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Některé dlouhé technické důkazy (lemmata k Peanově větě) se rozebíraly na můj vkus až moc dopodrobna.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Výklad je poměrně monotónní, je ale znát, že pan profesor o tom ví a snaží se výklad zpestřit, aspoň veselými doplňujícími příklady.. Moc se mi letos líbil Arzela Ascoli v Japonštině. :)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [3]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 44 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 11 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 44 % [4]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 33 % [6]: Wikiskripta
  • 4 : 11 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 10 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.44

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 55 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 44 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 38 % [7]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [2]: Slovní odpověď