Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Humhal Emil doc.RNDr. CSc. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 38
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [10]
1:
40 % [4]
2:
60 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
40 % [4]
2:
60 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
    • Ohromný rozsah vědomostí, poznámky typu "protože jsem to už před vámi spočítal, tak vám řeknu, že ..." které urychlují cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota a vstřícnost, smysl pro humor.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • připravenost a určitá míra vedení při počítání příkladů (cvičení se díky tomu nikdy nezasekalo na žádném příkladě)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velké zkušenosti, zchopnost vysvětlit látku, užitečné tipy a triky, nezadávání úkolů a písemek
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pečlivou přípravu a skvělou znalost látky.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Presnost, srozumitelnost.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Nějaké podstatné věci z teorie napsat na tabuli, zopakovat nebo alespoň říkat pomaleji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • "Pište "sin x" a ne "sin(x)", závorka se tam píše jen při programování!" Takovéhle blbůstky by se asi řešit nemusely..
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
    • Cvičení jednou za 14 dní je moc málo!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na cvičení by bylo vhodné probrat více těžších příkladů, jaké se objevují v písemkách. (vypočítali jsme jen 2 soustavy rovnic a ŽÁDNÉHO RICCATIHO!)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velmi kvalitní cvičení. Látka byla dobře rozvrhnuta do celého semestru, vše se stihlo dobře procvičit.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Omezit úvodní část cvičení (integrální křivky) a přidat více těžších příkladů, které odpovídají těm zkouškovým.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Neumíte li cokoliv, třeba integrovat, či se na to zrovna necítíte, modlete se ať nejse vyvoláni k tabuli.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [4]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.60

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [4]: 1
  • 2 : 60 % [6]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 10 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [6]: lehký
  • 5 : 30 % [3]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [3]: Slovní odpověď