Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01MAA2] Matematická analýza A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 44
  • Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 44 studentů.
  • Ukončilo předmět: 27 studentů.
  • Průchodnost: 61 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
    • Krásný matematický předmět, kde se člověk naučí integrovat (zatím jen v R a v jedné dimenzi, ale zato velmi důkladně), seznámí se (opět velmi do hloubky) s číselnými řadami a navíc se setká s Taylorovým rozvojem. Vše do sebe v průběhu semestru krásně zapadá a člověk vidí, jak se buduje celý integrální počet.
      Jan Mazáč
    • Jeden z nejdůležitějších předmětů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Řady, integrální počet, aplikace analýzy, to vše v jedinečném a neopakovatelném podání prof. Pelantové - kdo nezažil, neuvěří a nedocení. Bavit vás bude celý semestr a odnesete si mnohé.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Samozřejmě kostra letního semestru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Díky skvěle napsaným skriptům p. Pelantové se z matematické analýzy stává vskutku zajímavý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skvělý předmět.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pro mně o dost náročnější (ale i zajímavější) látka než v zimním semestru. Je třeba snažit se už od začátku semestru a hodně pomůže mít uznané příklady u zkoušky za průběžné testy.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Předmět dobře navazuje na první semestr. Je dobře přednášen i cvičen.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • I když ostatní předměty byli také zajímavé, MAA bych označil jako nejlepší, nejzajímavější, nejnáročnější a nejčastější předmět semestru. Zlatá křída je určitě zasloužená. :-)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pokračování analýzy ze zimního semestru, náročnost přibližně stejná. Na áčku je pořadí jiné než na béčku, integrovat se začne až po polovině semestru, navíc je Taylorův polynom a mocninné řady, hlavně se ale oproti béčku méně počítá - nebo jinak, počítá, ale důležité není mít napočítáno, ale přijít na řešení nového problému pokud možno z teorie.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Náročnost vysoká, znalost MA1 nutností.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
N :  Oznámkujte předmět [12]

Průměr odpovědi: 1.42

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [8]: 1 (výborně)
  • 2 : 25 % [3]: 2
  • 3 : 8 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 91 % [11]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká