Beneš Michal prof.Dr.Ing. - [01NUM2] Numerická matematika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 17
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
A zápisky spolužaček.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška samotná byla přiměřeně náročná a férová. Ale když se k tomu připočte povinná docházka na cvičeních, odevzdávání tří extrémně dlouhých domácích úkolů a psaní programu ve "volném čase", jsou to dost vydřené tři kredity. Psaní programu by se mělo přesunout na cvičení. Zkuste najít jediného studenta, který si to nemyslí!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Při včasném odevzdání programu dostane pouze dvě otázky. Zbytek už znáte z DIFR. Průběh je úplně stejný.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Pečlivost. Ochotu reagovat na dotazy. Přehledný zápis na tabuli. Velkou ochotu poskytovat konzultace.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Měl by vyslovovat věty s takovými předpoklady, aby opravdu platily. A občas trochu víc zdůvodňovat, proč se pojmy zavádějí tak, jak se zavádějí (např. když existuje zobecnění použitelné i v nelineárním případě). A když už za sebou máme lineární algebru a část funkcionální analýzy, neuškodilo by i tady víc vysvětlovat souvislosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [2]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 40 % [2]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: Slovní odpověď