Jex Igor prof.Ing. DrSc. - [02TJNS] Transportní jevy/Nerovnovážné systémy
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 5
- Procento hodnotících: 40 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [4]
1: |
|
50 % [2] |
2: |
|
50 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
- Medián: 1.38
- Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
100 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.41
- Průměr hodnocení: 1.73
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky jsou velmi důležité a většinou i zajímavé, poskytují zajímavé náhledy na různé jevy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
TJNS bylo poprvé, co přednášející přednášel metodou "Napíšu něco nepochopitelného a náhlého na tabuli a nechám je, ať hádají, co to znamená". K tomu byl servírován čaj a sušenky. Kdybych mohla, zapsala bych si ho ještě jednou, a teď bych mu i rozuměla.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Počítají se příklady přímo pomocí vystavěného aparátu, což ukazuje jeho značnou univerzálnost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Schopnost intuitivně vysvětlit hlavní a podstatné myšlenky. Důraz na "procítění" fyzikální podstaty. Smysl pro humor, ačkoliv je spíš pro silnější povahy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zřejmé zaujetí pro věc a velkou ochotu k diskuzi. Forma výuky diskuzí a otázkami je na této škole velmi nezvyklá, ale je třeba ocenit pokus o zcela jiné pojetí vyučování.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Dát "přednáškám" větší rámec. Po většinu času jsme si nebyli jisti, co se děje a co bereme. Na tabuli se záhadně objevovaly rovnice, porůznu v nich mizely členy a zase se objevovaly v jiné podobě a dohromady jsme během semestru odevzdaně čekali, že si tedy během zkouškového přečteme Kracíka a konečně zjistíme, o čem jsme si to celou dobu povídali. Je pravda, že jsme získali jakýsi "cit" pro problematiku, vybrušovaný např. otázkami, jaký průlom znamenala Boltzmannova rovnice v době prvního zveřejnění. Ale dát na začátku krátký přehled, co se na jednotlivých hodinách bude dělat a kde najdeme nějaké podklady, by nám velmi usnadnilo orientaci ve výkladu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občas nedořekne myšlenku nebo větu, asi mu zakončení přijde příliš jasné. Možná přílš jednoduše zabrousí do nějakého konkrétního příkladu a pak když už nezbývá čas tak v rychlosti probere teorii letem světem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení jsou zajímavou aplikaci vystavéného aparátu. Zápočet byl za poněkud přepadový a nečekaný předtermín na poslední hodině. I bez přípravy jsme si na většinu věcí ale vzpomněli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Překvapilo mě, že kvalifikovaný zápočet se odbyl na poslední hodině, kdy jsme byli střídavě vyvoláváni k tabuli a zkoušeni z toho, co jsme během semestru brali. Čekala jsem, že se budu muset více připravovat, tohle bylo poměrně zadarmo. I když mi to pak usnadnilo a zkrátilo zkouškové (užírané ještě bakalářkou), těšila jsem se, že při příležitosti učení na KZ pochopím, o čem jsme si v hodinách povídali.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :
Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 100 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
P :
Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :
V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 50 % [1]: středně obtížný
- 4 : 50 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :
Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď