Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Igor prof.Ing. DrSc. - [02TJNS] Transportní jevy/Nerovnovážné systémy

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 5
  • Procento hodnotících: 40 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
50 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
0 % [0]
2:
100 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Přednášky jsou velmi důležité a většinou i zajímavé, poskytují zajímavé náhledy na různé jevy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • TJNS bylo poprvé, co přednášející přednášel metodou "Napíšu něco nepochopitelného a náhlého na tabuli a nechám je, ať hádají, co to znamená". K tomu byl servírován čaj a sušenky. Kdybych mohla, zapsala bych si ho ještě jednou, a teď bych mu i rozuměla.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Počítají se příklady přímo pomocí vystavěného aparátu, což ukazuje jeho značnou univerzálnost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Schopnost intuitivně vysvětlit hlavní a podstatné myšlenky. Důraz na "procítění" fyzikální podstaty. Smysl pro humor, ačkoliv je spíš pro silnější povahy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zřejmé zaujetí pro věc a velkou ochotu k diskuzi. Forma výuky diskuzí a otázkami je na této škole velmi nezvyklá, ale je třeba ocenit pokus o zcela jiné pojetí vyučování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Dát "přednáškám" větší rámec. Po většinu času jsme si nebyli jisti, co se děje a co bereme. Na tabuli se záhadně objevovaly rovnice, porůznu v nich mizely členy a zase se objevovaly v jiné podobě a dohromady jsme během semestru odevzdaně čekali, že si tedy během zkouškového přečteme Kracíka a konečně zjistíme, o čem jsme si to celou dobu povídali. Je pravda, že jsme získali jakýsi "cit" pro problematiku, vybrušovaný např. otázkami, jaký průlom znamenala Boltzmannova rovnice v době prvního zveřejnění. Ale dát na začátku krátký přehled, co se na jednotlivých hodinách bude dělat a kde najdeme nějaké podklady, by nám velmi usnadnilo orientaci ve výkladu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Občas nedořekne myšlenku nebo větu, asi mu zakončení přijde příliš jasné. Možná přílš jednoduše zabrousí do nějakého konkrétního příkladu a pak když už nezbývá čas tak v rychlosti probere teorii letem světem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení jsou zajímavou aplikaci vystavéného aparátu. Zápočet byl za poněkud přepadový a nečekaný předtermín na poslední hodině. I bez přípravy jsme si na většinu věcí ale vzpomněli.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Překvapilo mě, že kvalifikovaný zápočet se odbyl na poslední hodině, kdy jsme byli střídavě vyvoláváni k tabuli a zkoušeni z toho, co jsme během semestru brali. Čekala jsem, že se budu muset více připravovat, tohle bylo poměrně zadarmo. I když mi to pak usnadnilo a zkrátilo zkouškové (užírané ještě bakalářkou), těšila jsem se, že při příležitosti učení na KZ pochopím, o čem jsme si v hodinách povídali.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 100 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď