Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01BSEM] Seminář k bakalářské práci

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 36
  • Procento hodnotících: 8 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
0 % [0]
4:
33 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Obskurní, gargantuovské, sofistikované, fiskální, metaforické, konsezusiální, predentní, bezprecedentní, potencionální, filantropické, implementační, sarkastické, demagogické, logistické, extravertní, intravertní, neutrální, paranoické, potenciální, žoviální, asketické, patetické, apriorní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Katexochén a ubikvitu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Ugrofinistice a table d"hôte
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Přátelský přístup. To, že čte anketu (nebo aspoň dělá dojem člověka, který ji čte). Upřímnou snahu udělat předmět užitečným a zajímavým.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Někdy se celý obleču do hněda, lehnu si a předstírám, že jsem brambora.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Určitě toho není málo, ale momentálně mě nenapadá nic konkrétnějšího než "říkat trochu jiné věci a trochu poutavěji".
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Když spím, tak si občas i ničeho nevšímám.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Užil jsem si temporálie a trypanozomu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 66 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď