Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
33 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [6]
1:
33 % [2]
2:
33 % [2]
3:
33 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
    • Umí dobře vysvětlovat, milý, ochotný, na cvičení dobře připravený, rozumná náročnost mikrotestů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je takový celý roztomilý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Doktor Strachota se velmi snažil být na studenty hodný a pomoct jim k získání znalostí a zápočtu. Občas ukázal i svůj smysl pro humor.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Dodat cvičením trochu života, snad zapracovat na dynamice hlasu? Pro mě byl téměř nadlidský úkol udržet pozornost.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přišlo mi, že tento předmět je velmi pod úroveň doktora Strachoty. Toto se projevilo tím, že na cvičeních působil dojmem člověka, který tomu sice rozumí, nicméně není na cvičení moc připravený.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Cvičení pro EJČF bylo hrozivě přecpané, což se bohužel projevilo na hluku v učebně, kvůli kterému se mi hůře soustředilo. Je třeba předmět nepodcenit ohledně získání zápočtu - dva zápočtové testy jsou poměrně náročné a není možnost opravného termínu (pouze náhradního).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Snížit bodovou hranici pro získání zápočtu a začít penalizovat všechny absence mi přijde poněkud kruté.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Je to v podstatě jediný zdroj, ze kterého se dá učit na zápočet a zkoušku.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 44 % [4]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [2]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [6]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 33 % [2]: obtížný
  • 3 : 50 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 16 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [3]: Slovní odpověď