Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2014/15
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01POGR2] Počítačová grafika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 21
  • Procento hodnotících: 14 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [6]
1:
50 % [3]
2:
50 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.32
  • Medián: 1.38
  • Průměr hodnocení: 1.64
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
33 % [1]
2:
66 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.42
  • Průměr hodnocení: 1.56
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.41
  • Průměr hodnocení: 1.73
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • účast je víceméně povinná, prezentace jsou hezké, problém je ale, že se člověk chvilkovou nepozorností může rychle ztratit a pak už mu to moc nedává smysl, na druhou stranu prezentace jsou k dispozici na stránkách přednášejícího.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Jsou povinné (seminář), ale určitě stojí za vidění.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Vždy připravené prezentace, přátelský přístup
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Ochota odpovídat na dotazy a neustálé vylepšování předmětu.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtip a pohodu - přednášky byly fajn. Lidský přístup, nic není problém.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Bylo by super, kdyby bylo pár cvičení, aby člověk skutečně porozuměl, co vlastně dělá na přednáškách.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Pokud vím, tak cvičení jsme měli jen jedno (dobrovolné), protože nám zbyl čas navíc. Cvičení bylo super, jen na mě moc rychlé, ztratila jsem se a už jsem se nechytila. Ale rozhodně by bylo skvělé, kdyby jich bylo víc a za mě možná trochu pomaleji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Cvičení žádná nejsou. Dělá se zápočtový program, který není tak těžký.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 16 % [1]: Slovní odpověď
P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Slovní odpověď
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký
C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Slovní odpověď