Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pelantová Edita prof. Ing. CSc. - [01LAA2] Lineární algebra A2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 27
  • Procento hodnotících: 37 %
Celkové hodnocení [9]
1:
77 % [7]
2:
11 % [1]
3:
11 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [9]
1:
77 % [7]
2:
11 % [1]
3:
11 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Nejlepší přednášky (včetně MAA2) které mě zatím na FJFI potkaly.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Přednášky jsou živé a srozumitelné.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Skvělé, vřele je doporučuji.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Supr, možnost ptát se na to, čemu nerozumíme, na což jsme dostali osvětlující odpovědi.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Akční přednášky, hodně se zapisuje.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Skripta ke zkoušce dokonale postačila.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Skripta + poznámky z přednášek (prof. Pelantová někdy důkaz zkrátí a zjednoduší)
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Vlastní zápisky i skripta
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zatím na všechny zkoušky jsem se učil výhradně ze skript.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Nejvíce z vlastních zápisků a ze skript.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Používala jsem i skripta docenty Dvořákové.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • Skripta + zápisky z prednášok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
    • Zkoušení s prof. Pelantovou je podobné jako u analýzy, akorát na analýzu klade větší důraz.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Obdoba MAA2 v podání paní profesorky. Zkouška byla stejně náročná. Vše musíte umět velmi podrobně. Hned za analýzou nejobtížnější zkouška.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zkoušká byla jednou z nejobjektivnějších kterou jsem kdy měl. Náročnost je přiměřená tomu, že se jedná o matematický předmět úrovně A. Paní profesorka poradila a snažila se vás vyvést ze slepé uličky. Zpětně si říkám, že ?? zkouška byla i zábavná!
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zkouška je dlouhá, ale nikoli stresující
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Zkouška byla skvěle strávené odpoledne.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Dlouhá zkouška, která prověří všechny možné vědomosti a schopnosti, pokud umíte aspoň něco, tak to paní profesorka pozná. Na zkoušce vás přiměje k tomu abyste vymysleli elegantní důkaz něčeho, co jste ještě nezkoušeli, protože vidí, že na to máte, a to máte, když jste k ní chodili na předášky. Je super si nechat odpustit části písemky v semestru! To Vám ve zkoušce velmi pomůže.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Zkouška je náročná, nejdřiv je potřeba vypočítat dva příklady (pokud je člověk nemá uznané z testů ze semestru), pak az je možné dostat se k teoretickým otázkám.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Zvýrazňuje návaznosti a propojení, odůvodňuje proč se co jak a kudy zavádí, snaží se přibližovat co tím básník/matematik myslel, čeho chtěl dosáhnout.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Akčnost, přístup ke studentům, ochotu zodpovídat dotazy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Přednáší se zápalem, občas ukáže nečekané využití probírané látky nebo přidá historickou poznámku na odlehčení.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Přehlednost a umí vše dobře vysvětlit.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Přednáška je velmi poutavá, má smysl, halvu a patu a je prakticky vždy jasné kam směřuje. Skvělé je, že výklad občas doplněn z historie matematiky a paní profesorka má příjemný smysl pro humor.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Její úsilí o to, abychom jí opravdu rozuměli a pochopili, co říká a jakým způsobem a proč se to či ono dostalo či dokázalo. Lidský přístup a ochotu odpovídat na dotazy.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Zápal do přednášení
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • Na prednáškach nikdy nie je nuda, výklad je zaujímavý, pani profersorka dokáže zaujať a prinútiť nás zapojiť svoj vlastný mozog aj počas prednášok.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Zápis na tabuli byl občas trochu chaotický, či občas nebylo rozeznat písmenka. Ovšem, je to epsilon-malá výtka k dokonalým přednáškam.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Občas si lépe rozvrhnout přednášku, aby na jejím konce nebylo nutné takzvané turbo, kdy je obtížné sledovat tok myšlenek přednášející, neboť se ubírají opravdu tubo rychlostí.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Na začátku hermitovských forem trochu osvětlit k čemu to bude a jaká je motivace, člověku se pak lépe učí, když ví k čemu to je a tuší, co od věci čekat.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Zrychlit celkový přednes, aby na konci stíhala.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 17 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 29 % [5]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 5 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 90 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 10 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [9]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 77 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 11 % [1]: 2
  • 3 : 11 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5