Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01LAB2] Lineární algebra B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 15 / 63
  • Procento hodnotících: 23 %
Celkové hodnocení [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [12]
1:
83 % [10]
2:
16 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Vždy zajímavé, většinou jsem látce porozuměl
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Nejlepší přednášky celého semestru. Přehledné, vtipné, nenudí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
    • Věty a teorii jsem se učil ze skript a poznámek z přednášky. Na praktickou část jsem se připravoval ze pomoci doporučených příkladů a internetu.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Kombinace skript a zápisků
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Celý semestr jsem si psala zápisky a bylo to dostatečné. Do skirpt paní Dvořákové jsem se koukala jen občas pro ujasnění, někdy jsou věty jinak formulované.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Snad jediný předmět, kde si vystačíte s vlastními zápisky.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Přednášky byly natolik dobré, že vlastní zápisky úplně stačily.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • listy s příklady ze cvičení, skripta
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Jediná zkouška na kterou se dá naučit za pár dní (2-3).
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Učila jsem se ze skript Lineární algebry 1,2, což se v 90% krylo s probranou látkou na přednáškách. Některé kapitoly jsme vynechali, u těch ke konci bylo dobré, udělat si zápis, poněvadž ne vše ve skriptech bylo.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zápisky + skripta.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Také jsem si zkoušela počítat nějaké testy na stránkách Dvořákové (má tam testy z minulých let,které mi dost pomohly).
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
    • Cvičení nejsou dostatečné, doporučuji propočítat sbírky příkladů, které má zkoušející na webových stránkách. Potom s praktickou částí zkoušky nebyl problém. Je třeba dát pozor na numerické chyby, avšak pan Ambrož je v tomto tolerantní a strhává pouze část bodů. U praktické části jsou otázky na formulaci vět i vymýšlení příkladů/protipříkladů. Pro lepší pochopení doporučuji projít si i důkazy vět.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Nepříjemná je teorie, kde musíte získat 60%, příklady nebyly tak obtížné. U ústní části zkoušející rád pomůže.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Trochu vyšší nároky než Algebra 1, z žádné části nemůže mít člověk 0 bodů - na druhou stranu to donutí naučit se opravdu všechno.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zkouška byla, myslím si, dost přiměřená vzhledem k náročnosti a důležitosti předmětu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • při dobrém pochopení příkladů a principů výpočtů není třeba se teorii učit (maximálně v rychlosti proletět)
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • U zkoušky je nejnáročnější nejspíše stihnout vše v zadaném čase, nic jiného připraveného studenta nemůže překvapit.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Kromě toho, že se má písemka se skládala z jednoho tématu (více, méně), které jsem pozapomněl (má chyba, za známku se stydím), je jednoduchá. Pan doktor hodnotí kde jakou snahu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Požadavky, co musí student umět na úspěšené složení zkoušky, jsou poměrně dobře nastaveny, nicméně občas je těžké dosáhnout v testu požadovaných procent a nedostat z žádného příkladu či okruhu nula bodů.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zkouška byla naprosto férová, co se probralo na cvičení, to se chtělo u zkoušky. Nebyly tam žádné nástrahy. Kdo se pořádně naučil a pochopil teorii, šla napsat i za 10 minut. I když se zdá, že požadavek ve smyslu: nesmíte mít ani u jedné části zkoušky 0 bodů, jinak máte automaticky F, i když body jinak nasbíráte u ostatního, je přísný, ale okruhy byly vybírány tak, aby v nich byla podotázka na nějakou větu/definici, na nějaké rozhodování případně na něco, co lze prostě vymyslet na místě. Vždycky tam bylo čeho se chytit.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Testy byly středně těžké, skládaly se z příkladů a z teorie. Ke složení zkoušky mi stačilo naučit se teorii bez důkazů a propočítat nějaké příklady od Ambrože nebo z testů, co má na stránkách Dvořáková (má tam i řešení).
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
    • Příjemný a zábavný přednes. Z většiny snadno pochopitelné a stručné.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Na rozdíl od LAL byla LAB2 velmi poutavě odpřednášena a na přednášejícím byl vidět zápal pro předmět.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Poutavý styl přenášení, interagování se studenty, házení křídou
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Přednášející byl vždy plný energie a látku vykládal srozumitelně, ochotně zodpověděl všechny dotazy a případně důkaz vysvětlil znovu. Zápis na tabuli byl velmi přehledný.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Přehledný zápis na tabuli, vysvětluje s vtipem a člověk se na přednášce nenudí.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Díky přednášejícímu byla algebra jedním z nejlepších předmětů zimního semestru. Taky systém ohodnocení, který bral v potaz i aktivitu na cvičeních mnohé u zkoušky zachránil.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Přednášející uměl látku dobře podat a jeho výklad byl vtipný. Přednášky považuji za velmi užitečné.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Srozumitelnost, vtípky,...
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Postupuje systematicky, píše úhledně, mluví nahlas, přenáší uvolněnou atmosféru na publikum.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Trochu víc rozebrat složitější části např. A-skalární součin
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • K větám kromě pořadového čísla psát jejich název, jako to v 1. semestru dělala doc. Dvořáková, nebo ho alespoň zmínit, věty se pak lépe pamatují.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [9]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 29 % [7]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [4]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 8 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 14 % [2]: nevyjádřeno
  • 2 : 85 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [12]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [10]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5