Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01JAV] Jazyky, automaty a vyčíslitelnost

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 8
  • Procento hodnotících: 62 %
Celkové hodnocení [8]
1:
100 % [8]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Jedny z nejzajímavějších a nejlepších přednášek na fakultě.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Přednášky byly dobře a srozumitelně podané a hlavně jasně strukturované. Pojmy se vysvětlovali dopodrobna s dostatečným množstvím příkladů.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Rozhodne nejde o ztratu casu, doktor Ambroz vse dobre vysvetli, jde si jednoduse delat zapisky, vsechno jak ma byt
      studijní obor: Matematická informatika;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Především obrovskou zapálenost do tématu, výběr zajímavých příkladů a ponechání správného času na rozmyšlení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Pouze vlastní zápisky, místy doplněné internetem.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Jine materialy nez vlastni zapisky v podstate ani nebyly, ale zapisky z prednasek mely velice dobrou kvalitu
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zápisky od ostatních :-/
      studijní obor: Matematická informatika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Po dlouhé době zkouška, při které je opravdu potřeba něco vymýšlet, ne jen ukazovat naučené znalosti. Zkouška probíhá formou písemného testu, v kterém jsou jak otázky z teorie, tak příklady na aplikaci probírané látky. Test není těžký.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Až na to, že se pan Ambrož dostavil myslím o dvě hodiny později, byla zkouška příjemná, ale obtížná.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Předtištěné zadání, asi 8 příkladů různě (rozumně) obodovaných dohromady za 200 bodů, na prolezení bylo potřeba více než 100. To se dalo docela v pohodě získat.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Zkouška byla férová, jasně obodovaná s pojmy, které se skutečně probíraly.
      studijní obor: Matematická informatika;
    • Zkouska probiha formou jakehosi testu, kde dojde k dukladnemu provereni vsech znalosti a porozumeni ucivu napric jednotlivymi probranymi kapitolami. Zkousejici v prubehu pasni zmineneho testu chodi a znamkuje jednotlive priklady.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Přednášky byly velmi přehledné a zajímavé a navíc nutí studenty přemýšlet nad daným tématem.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Rolí profesorů už dávno není předat studentům informace, ale spíše svůj zápal pro předmět. A Petr Ambrož je jedním z mnoha členů KM, kterému se to daří. A to nejen poutavým výkladem s trochou humoru, ale také soustavnou přípravou na přednášky, přehledným zápisem, ochotou odpovídat na dotazy, sylabem strukturovaným tak, aby si studenti i z povahou velmi teorietického předmětu odnesli něco praktického, a přátelskou, leč "proklepávací" zkouškou. Mám pocit, že lidí, kteří se snaží svoji práci odvést pořádně je čím dál méně a chtěl bych panu Ambrožovi poděkovat za to, že je jedním z nich.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Uplne vsechno: prehledny zapis na tabuli, vstricnost ke studentum, objektivita u zkousky... Nejlepsi prednasejici, ktereho jsem na jaderce mel.
      studijní obor: Matematická informatika;PO
    • Vtip, humor,barevné křídy
      studijní obor: Matematická informatika;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Nic, je dokonaly
      studijní obor: Matematická informatika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Cvičení jsou zábavná a zajímavá.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
    • Cvičení probíhala nepravidelně vždy po probraných úsecích tématu. Zápočet by za odevzdané úlohy podobné těm ze cvičení.
      studijní obor: Matematická informatika;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký