Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01JAV] Jazyky, automaty a vyčíslitelnost
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 8
- Procento hodnotících: 62 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
100 % [8] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
- Medián: 1.39
- Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
- Medián: 1.25
- Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
100 % [4] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Jedny z nejzajímavějších a nejlepších přednášek na fakultě.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Přednášky byly dobře a srozumitelně podané a hlavně jasně strukturované. Pojmy se vysvětlovali dopodrobna s dostatečným množstvím příkladů.studijní obor: Matematická informatika;
-
Rozhodne nejde o ztratu casu, doktor Ambroz vse dobre vysvetli, jde si jednoduse delat zapisky, vsechno jak ma bytstudijní obor: Matematická informatika;PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Především obrovskou zapálenost do tématu, výběr zajímavých příkladů a ponechání správného času na rozmyšlení.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
-
Pouze vlastní zápisky, místy doplněné internetem.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Jine materialy nez vlastni zapisky v podstate ani nebyly, ale zapisky z prednasek mely velice dobrou kvalitustudijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zápisky od ostatních :-/studijní obor: Matematická informatika;PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
-
Po dlouhé době zkouška, při které je opravdu potřeba něco vymýšlet, ne jen ukazovat naučené znalosti. Zkouška probíhá formou písemného testu, v kterém jsou jak otázky z teorie, tak příklady na aplikaci probírané látky. Test není těžký.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Až na to, že se pan Ambrož dostavil myslím o dvě hodiny později, byla zkouška příjemná, ale obtížná.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Předtištěné zadání, asi 8 příkladů různě (rozumně) obodovaných dohromady za 200 bodů, na prolezení bylo potřeba více než 100. To se dalo docela v pohodě získat.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Zkouška byla férová, jasně obodovaná s pojmy, které se skutečně probíraly.studijní obor: Matematická informatika;
-
Zkouska probiha formou jakehosi testu, kde dojde k dukladnemu provereni vsech znalosti a porozumeni ucivu napric jednotlivymi probranymi kapitolami. Zkousejici v prubehu pasni zmineneho testu chodi a znamkuje jednotlive priklady.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Přednášky byly velmi přehledné a zajímavé a navíc nutí studenty přemýšlet nad daným tématem.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Rolí profesorů už dávno není předat studentům informace, ale spíše svůj zápal pro předmět. A Petr Ambrož je jedním z mnoha členů KM, kterému se to daří. A to nejen poutavým výkladem s trochou humoru, ale také soustavnou přípravou na přednášky, přehledným zápisem, ochotou odpovídat na dotazy, sylabem strukturovaným tak, aby si studenti i z povahou velmi teorietického předmětu odnesli něco praktického, a přátelskou, leč "proklepávací" zkouškou. Mám pocit, že lidí, kteří se snaží svoji práci odvést pořádně je čím dál méně a chtěl bych panu Ambrožovi poděkovat za to, že je jedním z nich.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Uplne vsechno: prehledny zapis na tabuli, vstricnost ke studentum, objektivita u zkousky... Nejlepsi prednasejici, ktereho jsem na jaderce mel.studijní obor: Matematická informatika;PO
-
Vtip, humor,barevné křídystudijní obor: Matematická informatika;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Nic, je dokonalystudijní obor: Matematická informatika;PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení jsou zábavná a zajímavá.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Cvičení probíhala nepravidelně vždy po probraných úsecích tématu. Zápočet by za odevzdané úlohy podobné těm ze cvičení.studijní obor: Matematická informatika;
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 75 % [3]: středně obtížný
- 4 : 25 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký