Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrož Petr Ing. Ph.D. - [01PSL] Publikační systém LaTeX

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 10 / 30
  • Procento hodnotících: 33 %
Celkové hodnocení [10]
1:
90 % [9]
2:
10 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
90 % [9]
2:
10 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
    • Neskutečnou trpělivost, kterou projevoval, když nám něco nefungovalo. Na všechno byl schopný odpovědět.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Možnost odevzdat jako zápočet jakýkoli vhodný dokument.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Nechal nás pracovat samostatně a mezitím chodil a pomáhal kdykoliv bylo třeba. Člověk se mohl zeptat na cokoliv a dostal kompletní odpověď i s názornou ukázkou.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;V
    • Nejlepší
      studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
    • Obcházení a kontrolu/rady u úkolů na cviku.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
    • Vysvetlil vsetko co bolo potrebne bez toho, aby mal clovek pocit, ze je blby. :)
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
    • individuální přístup
      studijní obor: Radiologická technika;V
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Nastavit jinak úkoly na cvičení - koukat na druháky, jak bojují se sázením matematiky a čekat na zajímavější části pro třeťáky, pro něž je předmět fakticky vypisovaný, mě poněkud frustrovalo.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • V nicom.
      studijní obor: Inženýrství pevných látek;V
    • asi v ničem
      studijní obor: Radiologická technika;V
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
    • Důležitý doplněk k přednáškám, měli jsme šanci si osahat vše potřebné.
      studijní obor: Matematické inženýrství;V
    • Poměrně jasné úkoly na zažití právě probraného, předem připravené. K souborům ze cvičení se budu určitě vracet, až si nebudu s něčím vědět rady.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;V
    • Přednášející dokázal perfektně výsvětlit co a jak funguje a pomahal všem studentům, které potřebovali pomoc.
      studijní obor: Aplikovaná informatika;PO
    • každému doporučuju tento předmět
      studijní obor: Radiologická technika;V
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.10

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [9]: 1
  • 2 : 10 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 30 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [5]: lehký
  • 5 : 20 % [2]: velmi lehký