Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 26
  • Procento hodnotících: 15 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • výborně struktované
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • wikiskripta, cvičení
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
    • Na zkoušku je nutné umět opravdu vše, ale objem látky není tak velký, aby to nebylo možné zvládnout.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Pan Beneš zadává postupně 3 otázky jednu po druhé. Času vám nechá kolik budete chtít. Vše pečlivě kontroluje a chce, aby každý všemu detailně rozuměl. Ústnímu zkoušení předchází písemka o něco náročnější než zápočtové testy.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Co se týče písemné části, tak stačí napočítat příklady a myslím, že se často objeví nějaká ta Riccatiho rovnice. Jinak příklady jsou na FTP. Ústní část je příjemná, pan profesor vám dá dostatek času k přemýšlení a po každém bloku otázek (celkem jsou tři) dostanete možnost se protáhnout a občerstvit. A co se týče otázek, opravdu se zkouší vše a to i z vět a postupů, které byly probrány na cvičení.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Písemka se dala zvládnout celkem v pohodě, žádné chytáky a triky v zadání nebyly. Ústní zkouška byla docela na dlouho, ale pan profesor se vždy mezi otázkami ptal, zda si nepotřebujeme odskočit nebo si koupit svačinu. Byla to jedna z mála zkoušek, ze kterých jsem odcházela s dobrým pocitem.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Smysl pro humor, ucelenost výkladu a snahu o usnadnění orientace i ve velmi dlouhých důkazech (např. použití barevných kříd)
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • praktické příklady a ukázky
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Snaží se mít výklad přehledný, aby se studentům dobře učilo na zkoušku, zápisky jsou na úrovni některých skript. Celkově oceňuji pozitivní přístup ke studentům, ať na přednáškách, tak mimo ně.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • U pana profesora se neumím zbavit dojmu, že neustále někam spěchá (a možná tomu opravdu tak bude).
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5