Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Beneš Michal prof. Dr. Ing. - [01MKP] Metoda konečných prvků

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 13
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Nenutit studenty chodit na prednasky. Pokud se teda nezmeni jejich pojeti.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Přednášky rozhodně nedají nic nového, než něčí zápisky.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zábavné, poutavé.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Stejná jako ostatní Benešovy zkoušky. Pro menší počet otázek je třeba spočítat příklady, z nichž zhruba první tři jsou naprosto nesmyslně složité (výpočet hnusných integrálů...).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zkouska je klasicka, ferovy pristup a kdo uz mel nekdy zkousku u Benese, tak je to ten samy algoritmus co se struktury tyce. To je super, ze je jasne co se bude dit.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nejdříve dostanete za úkol vymodelovat na PC nějaký problém. Ovládání softwaru je většinou ukázáno na poslední hodině. Pokud si nebudete vědět rady s rozhraním, je vám poskytnuta pomoc. Následují důkazy. Jejich počet se odvíjí od množství odevzdaných úkolů. Zároveň je možné mít u zkoušky vypsaná všechna tvrzení a všechny věty, abyste si je nemuseli pamatovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Přehledný zápis.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zapalenost pro vec.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Zápis na tabuli, vtipné poznámky.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nepsat na tabuli, je to zbytecne. Radsi udelat skripta a ty at maji studenti pred sebou a takto bych urychlil zdlouhave vypisovani na tabuli. Ve zbyvajicim case se pak venovat prakticke strance veci. Fakt bych radsi neco kodil, nez porovnaval normy mezi sebou.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Přednášky jsou velmi nudné a navíc je na nich vyžadována účast (i když schovaná ve formě příkladů - bez účasti na přednášce nedostanete zadání).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Nic.
      studijní obor: Matematické inženýrství;
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5